سردارکرمی:

جهادگران در خط مقدم محرومیت زدایی و رفع مشکلات قرار دارند

زنجان – فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان در مراسم تجلیل از جهادگران قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه با بیان اینکه جهادگران در خط مقدم محرومیت زدایی و رفع مشکلات قرار دارند،گفت: خدمت به مردم به ویژه در مناطق محروم از جایگاه و اهمیت بسیار برخوردار است.
کد خبر: ۹۴۸۹۶۹۵
|
۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۳

جهادگران  در خط مقدم  محرومیت زدایی و رفع مشکلات قرار دارند

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان،مراسم تجلیل ازفعالیت های جهادگران قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان باحضور سردار کرمی،فرمانده سپاه استان در سالن ولایت این نهاد برگزار شد.

در ابتدا این مراسم سردار کرمی،فرمانده سپاه استان زنجان ضمن تبریک فرارسیدن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با بیان اینکه ملت شریف و غیورایران زمین مردمانی  بی بدلیل، انقلابی و ولایی هستند،اظهار داشت:هرچه به ملتی که 44 سال پای انقلاب و ارزشهای آن ایستاده اند و مادران و پدرانی که فرزندان خود برای بقای این انقلاب و نظام تقدیم کردند کافی نیست و ما جان خود را فدای این ملت و شهدا می کنیم.

وی با تاکید بر اینکه جهادگران عزیز همیشه در حال خدمت رسانی در مناطق محروم هستند،گفت:این عزیزان با حضور در مناطق صعب العبور و نیازمند برای حل مشکلات مردم سنگ تمام گذاشته اند و در حوزه آبرسانی، مدرسه سازی، جاده سازی، بهداشت و درمان،برگزاری نشست های بصیرتی، ایمان، اعتقادات دینی همواره در حال تلاش هستند و این کار جهادی همانطور مقام معظم رهبری(مدظلله العالی) فرمودند: کار جهادی را باید قدر بدانیم  و شکر نعمت به جا آوریم، امروز هر تلاش و خدمت رسانی صورت بگیرد هیچ گاه نباید خسته شد و دست از فعالیت کشید.

سردار کرمی با اشاره به اینکه در کار جهادی مشارکت و همکاری حائز اهمیت است،افزود:در کارهای جهادی کمک گرفتن از ارگان ها و دستگاه های اجرایی و مشارکت و هم افزایی مردم بسیار ارزشمند است و می تواند در پیش برد بهتر اهداف به جهادگران کمک کند.

در ادامه سردار طهماسبی،جانشین فرمانده سپاه استان زنجان با تبریک فرا رسیدن دهه مبارک فجراظهار داشت:قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالمهدی(عج) همانند سایر قرارگاه ها در اقصی نقاط کشور اقدامات محرومیت زدایی خود را  در سه دهستان قره پشتلو،شیوانات و اوریاد آغاز کرده است که این اقدامات در راستای محرومیت زدایی بوده و خوشبختانه اقدامات ارزشمندی صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه برای رسیدن به اهداف مورد نظر داشتن روحیه جهادی یکی از اولویت های مهم است،گفت:احصاء مشکلات با مشارکت ادارات و سازمان ها، فرمانده پایگاه ها،حوزه ها،دهیاران،بخشداران و فرمانداران می تواند به تسریع در امر خدمت رسانی به مردم کمک کند.

سردار طهماسبی با اشاره به سند غدیر(چشم انداز و سند انتظار) که در راستای برنامه های یکساله قرارگاه و پیشرفت آبادانی تنظیم شده است،تاکیدکرد: سند غدیر در زمینه‌هایی  از جمله بهداشت و درمان، عمرانی، اقتصادی، آموزش و فرهنگی سندی از سوی قرارگاه آبادانی و پیشرفت سپاه تهیه شده است که با همکاری فرمانده حوزه و پایگاه و ارگان های دولتی در دهستان قره پشتلو اجرا می شود.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار