حضرت آیت الله حسینی :

خدمت به نیازمندان بخش مهمی از سیره حضرت زینب کبری(س) بوده است

مراسم وفات حضرت زینب کبری (س)، عقیله بنی هاشم (ع)، با حضور جمعی از علما و فضلا و با حضور حضرت آیت الله حاج شیخ روح الله ایلکا، مدرس خارج فقه در مسجد و حوزه علمیه درس خارج فقه حضرت صاحب الزمان علیه السلام خیابان وحدت اسلامی تهران برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۸۹۴۴۹
|
۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، حضرت آیت الله سید حبیب الله حسینی در مسجد و حوزه علمیه حضرت صاحب الزمان علیه السلام و در این مراسم و مجلس روضه، با بیان اینکه حضرت زینب کبری سلام الله علیها زمینه ساز تداوم حرکت و نهضت بزرگ عاشورای حسینی شدند، گفت: انقلاب اسلامی که اکنون چهل و چهارمین سال پیروزی و دهه فجر آن را طی می کنیم در تداوم حرکت علی وار و فاطمی عقیله بنی هاشم علیها سلام است.

این استاد درس خارج فقه تهران با تقدیر از اقدامات فرهنگی و خدماتی امام جماعت و پایگاه مقاومت بسیج و هیئت امنای مسجد حضرت صاحب الزمان علیه السلام به ویژه حضرت آیت الله حاج شیخ روح الله ایلکا دام ظله الوارف در دستگیری از نیازمندان همسو با کمک مومنانه مدنظر رهبر معظم انقلاب اسلامی، گفت: خدمت به مستضعفان جزو مهم سیره و سنت اهل بیت علیهم السلام و حضرت زینب کبری سلام الله علیها است. اهل بیت علیهم السلام اهل کرامت و لطف و بخشش و ایثار بودند که در سوره انسان به طور مفصل به آن اشاره شده است.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری درس خارج فقه با تدریس حضرت آیت الله ایلکا در مسجد صاحب الزمان علیه السلام گفت: مبلغان و طلاب علوم دینی باید مروج سیره و سنت انقلابی و عالمانه و جهاد تبیین حضرت زینب کبری سلام الله علیها باشند.

بنا بر این گزارش، پس از اتمام این سخنرانی، بسته های ارزاق توسط اهالی خیریه حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام، کریم اهل بیت و به همت بسیجیان مسجد صاحب الزمان علیه السلام خیابان وحدت اسلامی تهران، میان نیازمندان توزیع شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار