خبرهای داغ:

۲ پروژه عمرانی در مناطق صنعتی شاهرود افتتاح شد

شاهرود_مدیر شهرک‌ها و نواحی صنعتی منطقه شاهرود گفت: ۲ پروژه عمرانی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی این منطقه با اعتبار حدود ۱۵۴ میلیارد ریال در دهه فجر ۱۴۰۱ به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۹۴۸۹۴۲۳
|
۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، محمدتقی توحیدی‌نیا، مدیر شهرک‌ها و نواحی صنعتی منطقه شاهرود پیش از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: ۲ پروژه عمرانی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی این منطقه با اعتبار حدود ۱۵۴ میلیارد ریال در دهه فجر ۱۴۰۱ به بهره‌برداری رسید.
او اضافه کرد: اجرای شبکه توزیع آب به طول ۱۴ کیلومتر با اعتبار ۸۷ میلیارد و ۳۲۰ میلیون ریال در شهرک صنعتی شاهرود به بهره‌برداری رسید.
مدیر شهرک‌ها و نواحی صنعتی منطقه شاهرود بیان کرد: شبکه ۲۰ کیلوولت ۴ مداره به طول بالغ‌بر ۲.۵ کیلومتر در شهرک صنعتی شاهرود با هزینه کرد ۶۶ میلیارد و ۵۷۰ میلیون ریال در ششمین روز از دهه فجر امسال افتتاح شد.
در ششمین روز از دهه فجر ۱۴۰۱، آیین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی هم‌زمان پروژه‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان شاهرود با حضور سیدمحمدرضا استاندار سمنان و سایر مسؤولان استانی در سالن پورسینای دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی شاهرود برگزار شد.
شهرک صنعتی شاهرود ۵۲۳ هکتار مساحت دارد که ۲۵۴ هکتار آن زمین صنعتی و ۳۹۷ هکتار آن دارای سند تفکیکی است.
این شهرک صنعتی از امکانات زیربنایی آب، برق، گاز، تلفن و تصفیه‌خانه فاضلاب برخوردار است و ۴۰۸ قرارداد حق انتفاع و بهره‌برداری با سرمایه‌گذاران به مساحت ۱۶۲ هکتار در آن منعقد شده است.
۱۳۳ واحد تولیدی به بهره‌برداری رسیده در این شهرک صنعتی نیز با سرمایه‌گذاری ۱۴ هزار و ۲۶۷ میلیارد ریال برای ۲ هزار و ۶۴۸ نفر فرصت شغلی فراهم کرده‌اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار