بشیری در نشست حوزه مهدیه ناحیه شهید محمد منتظر قائم:

ایران اسلامی به اثرگزارترین کشور در دنیا تبدیل شده است

"بشیری" در نشست پایگاه نفیسه حوزه مهدیه ناحیه شهید محمد منتظر قائم در تشریح دستاورد‌های انقلاب اسلامی اذعان داشت: امروزه ایران به اثرگزارترین کشور در خاورمیانه و حتی در دنیا تبدیل شده است.
کد خبر: ۹۴۸۹۴۱۸
|
۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، به مناسبت گرامیداشت دهه فجر نشستی در پایگاه نفیسه حوزه مهدیه ناحیه شهید محمد منتظر قائم در مسجد و حسینه اهرستان یزد برگزار گردید.
"بشیری" درابتدای این نشست با توجه به ایام الله مبارک دهه فجر، مطالبی را از کتاب صعود چهل ساله، به قلم اقای راجی بیان نمود.
وی در تشریح دستاورد‌های انقلاب اسلامی به مسئله استقلال‌هایی که کشور در بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی پیدا کرد اشاره نمود و استقلال سیاسی، اقتصادی، روابط خارجی و فرهنگی را از جمله ان‌ها برشمرد.
سخنران نشست با تصریح اینکه با پیروزی انقلاب انقلاب اسلامی، استقلال به اندازه‌ای اهمیت پیدا کرد که در کنار شعار ازادی قرار گرفت، اذعان داشت: در زمان پهلوی از طریق افشای سند‌هایی که از طرف اطرافیانشان انتشار پیدا کرد می‌توان به وابستگی‌های کشور در زمینه‌های مختلف پی برد.
ایشان در ادامه افزود:تعداد مستشاران امریکایی در کشور در سال ۱۹۷۲ میلادی ۱۶۰۰۰ نفر و ۱۹۷۶ میلادی ۲۴۰۰۰ نفر بودندو در ان زمان سلاح‌های امریکایی وارد کشور می‌شد که در قبال ان نفت و یا هزینه‌های بسیار بالایی پرداخت می‌گردید.
"بشیری" در مقایسه دوران قبل از انقلاب اسلامی و بعد از ان اظهار داشت:در دوران قبل از انقلاب ژنرال‌های امریکایی می‌گفتند که ایران مرکز معامله خوبی است و بوفه بازرگانان نامیده می‌شد و همه سرمایه کشور به تاراج می‌رفت، ولی بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی همه این وابستگی‌ها از بین رفت و امروزه ایران به اثرگزارترین کشور در خاورمیانه و حتی در دنیا تبدیل شده است.

ارسال نظرات