بخشدار فشافویه:

مترو، حمل و نقل عمومی، کمربندی دوم، گازرسانی، ساماندهی پسماندها، آب شرب و کشاورزی مهم ترین موضوعات مطرح شده در سفر رئیس جمهور به فشافویه بود

بخشدار فشافویه یکی از مهمترین مطالبات مردم این شهر را در سفر رئیس جمهور به بخش فشافویه، بحث مترو و ساماندهی اتوبوس ها و حمل و نقل عمومی این بخش عنوان کرد.
کد خبر: ۹۴۸۹۲۴۰
|
۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۶

هادی حسین خانی بخشدار فشافویه در نشست خبری که بمناسبت  گرامیداشت دهه مبارک فجر با حضور جمعی از اصحاب رسانه برگزار شد، گفت: یکی دیگر از مطالبات و درخواست های مطرح شده درحضور ریاست جمهور موضوع کمربندی دوم شهر حسن آباد، گازرسانی به روستاهای فاقد گاز، ساماندهی پسماندها، آب شرب و کشاورزی و تقویت زیرساخت ها در بخش فشافویه بود که در دستور کار برای پیگیری قرار گرفت.

حسین خانی افزود: در ایام الله دهه مبارک فجر ۳۴ طرح عمرانی، صنعتی، کشاورزی، آموزشی، ورزشی و زیرساختی بالغ بر ۱۰۵۰ میلیارد تومان و با اشتغالزایی ۷۸۵ نفر در بخش فشافویه مورد بهره برداری قرار می گیرد.

 در حوزه شهری نیز ۹ طرح عمرانی، پایش تصویری، ورزشی و فرهنگی و در حوزه روستاهای فاقد دهیاری توسط شورای اسلامی بخش فشافویه ۱۲ طرح عمرانی و زیرساختی و در حوزه دهیاری ها و کشاورزی و صنعتی ۱۳ پروژه افتتاح خواهد شد.

 یکی از طرح های اثرگذار که در بخش فشافویه مورد بهره برداری قرار می گیرد، راه اندازی کلانتری دوم بخش فشافویه در شهر صنعتی شمس آباد است که با اعتبار ۱ میلیارد تومان تجهیز شده و  زمینه تقویت خدمات انتظامی را در بخش فشافویه فراهم خواهد کرد.

هادی حسین خانی بخشدار فشافویه  در بخش دیگری از سخنان خود، خبرنگاران را پل ارتباطی بین مردم و مسئولین دانست که با تلاش بی وقفه پیگیر دغدغه ها و مشکلات شهرها و روستاها هستند.

وی افزود: از اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان ری که نگاه ویژه ای به بخش فشافویه دارند و مسائل و مشکلات این بخش را دلسوزانه مطالبه می کنند تقدیر و تشکر میکنم.

حسین خانی با اشاره به سفر پر خیر و برکت رئیس جمهور به شهرستان ری گفت:  با تلاش و پیگیری و همچنین همراهی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری، مقرر شد آیت الله رئیسی ابتدا در بخش فشافویه حضور یابند تا ثمرات و برکاتی برای مردم شریف بخش فشافویه رقم بخورد.

 

تامین اعتبارات بسیار خوب  برای شورای اسلامی بخش  فشافویه

حسین بیگدلی رئیس شورای اسلامی بخش فشافویه نیز در نشست خبری بمناسبت  دهه مبارک فجر گفت: با پیگیری و همراهی بخشدار فشافویه اعتبارات بسیار خوبی برای شورای اسلامی بخش تامین شده تا در روستاهای فاقد دهیاری بخش فشافویه هزینه شود.

وی افزود: در ایام الله دهه مبارک فجر عملیات اجرایی ۱۲ طرح عمرانی و زیرساختی در روستاهای فاقد دهیاری توسط شورای اسلامی بخش فشافویه آغاز و در سریعترین زمان ممکن مورد بهره برداری قرار می گیرد.

بیگدلی با قدردانی از  معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری، گفت: آقای زمانی فرماندار ویژه شهرستان ری، نگاه ویژه ای به بخش فشافویه بویژه روستاهای فاقد دهیاری دارد و بصورت مستمر موضوعات گاز و آب و زیرساخت ها را بررسی و پیگیری می کند که جای تشکر و قدردانی دارد.

 

حقابه کشاورزان از سد شهید کلانتری تامین شده است

در ادامه این مراسم مهدی نفر عضو شورای بخش  فشافویه با قدردانی از بخشدار فشافویه به خاطر برگزاری نشست خبری با اصحاب رسانه،  درخصوص بازگشایی سد شهید کلانتری گفت: در تاریخ 25 آبان 1401 با پیگیری بخشدار   سند سد شهید کلانتری  ثبت و به  اداره آب منطقه ای تحویل شد و در همین تاریخ   از محل سرریز سد، آب برای کشاورزان پایین دست سد تامین شد و حدود 25 دستگاه موتور پمپ برای استفاده کشاورزان جهت کشت استراتژیک گندم و کلزا در حال فعالیت است.

وی  افزود: درخصوص سد شهید کلانتری در سال های گذشته واقعا با مشکلات زیادی روبرو بودیم اما امسال الحمدلله برای تامین آب   کشاورزان هیچگونه مشکلی نداریم و کشاورزان هر میزان آب بخواهند   از بندهای خاکی سد برداشت می کنند.

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظرات