خبرهای داغ:
فرمانده حوزه حضرت فاطمه(س) همدان خبر داد

اهدای ۴ سری جهیزیه و سیسمونی توسط حوزه حضرت فاطمه (س) همدان

همدان-فرمانده حوزه حضرت فاطمه (س) همدان از اهدای ۲ سری جهیزیه و ۲ سری سیسمونی به مناسبت دهه فجر توسط بسیجیان این حوزه خبر داد.
کد خبر: ۹۴۸۹۰۵۷
|
۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۶

مریم زنگنه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن تبریک به مناسبت دهه فجر اظهار کرد: کمک به مردم از بهترین ویژگی‌های انسانی است و کمک به دیگران و خدمت به خلق خدا آثار مثبت بسیاری باخود به همراه دارد.

وی افزود: به مناسبت دهه فجر و به یاد ۸ هزار شهید استان همدان و با محوریت جهاد خدمت ۲۶ میلیون تومان جهیزیه به دو نوعروس همدانی اهدا شد.

فرمانده حوزه حضرت فاطمه (س) همدان با بیان اینکه کمک کردن به دیگران باعث امید بخشیدن به زندگی یک فرد می‌شود، گفت: در این راستا ۱۱۰ پرس غذای گرم به ارزش ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان بین نیازمندان توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه در قرآن و احادیث بسیار به کمک کردن سفارش شده است و ما باید دیگران را به انجام کار خیر تشویق کنیم، تصریح کرد: در راستای ازدیاد جمعیت و تشویق به فرزندآوری نیز دو سری سیسمونی به ارزش ۲۰ میلیون تومان تهیه و به خانواده‌های نیازمند اهدا شد.

زنگنه گفت: از زمان کرونا توسط خیرین و بسیجیان کمک‌های فراوانی به نیازمندان اهداشده است و امیدواریم بتوانیم این کمک‌ها و کار‌های  خیر را گسترش دهیم تا هیچ نیازمندی در جامعه نباشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار