فرمانده سپاه نوشهر:

امسال ۱۲ واحد مددجویی به همت سپاه نوشهر ساخته و تحویل شد

ساری-فرمانده سپاه نوشهر از ساخت و تحویل ۱۲ واحد مسکن مددجویان در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۸۹۰۲۰
|
۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، همزمان با دهه فجر و سالروز ولادت امام علی (علیه السلام)  در راستای جهاد خدمت رسانی، به همت بسیج سازندگی سپاه ناحیه نوشهر و گروه‌های جهادی حوزه مقاومت بسیج امام رضا (ع)، مراسم افتتاح یک باب مسکن مددجوی بهزیستی در روستای نیرنگ از توابع این شهرستان با حضور سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا، سرهنگ ابراهیم پور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نوشهر، زرودی فرماندار شهرستان و جمعی از اعضای شورای اداری و مجمع خیرین شهرستان برگزار شد.

سرهنگ مهرداد ابراهیم‌پور فرمانده سپاه ناحیه نوشهردر این مراسم، ضمن تبریک میلاد امام علی (ع) و گرامیداشت ایام الله دهه فجر، از ساخت و تحویل ۱۲ واحد مسکن مددجویان در این شهرستان خبر داد و گفت: از این تعداد هشت واحد مربوط به مددجویان زیر پوشش کمیته امداد و چهار واحد نیز مربوط به بهزیستی بود.

سرهنگ ابراهیم پور از افتتاح چهار واحد مسکن مددجویی در ایام دهه فجر هم خبر داد و یادآور شد: این چهار واحد که به بهره برداری رسید ،تعداد ۱۲ واحد برای امسال تکمیل شد.

فرمانده سپاه نوشهر در ادامه اعتبار ساخت ۱۲ واحد مسکن مددجویی را سه میلیارد و هشت میلیون تومان اعلام کرد و گفت: این چهار واحد هم  با هزینه یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان  ساخته شد.

به گفته سرهنگ ابراهیم پور خدمات رسانی به مردم و ساختن خانه محرومین از ماموریت‌های سپاه است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار