مدیرکل کمیته امداد مازندران خبر داد

ساخت و تحویل یک هزار مسکن مددجویی در ۱۴ اسفند امسال

ساری-مدیرکل کمیته امداد از ساخت و تحویل یک هزار مسکن مددجویی در ۱۴ اسفند امسال خبر داد و افزود: اکثر این خانه‌ها بدست سپاه کربلا ساخته شده است.
کد خبر: ۹۴۸۸۷۵۱
|
۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۰

خبر

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، حجت الاسلام عالیشاه مدیرکل کمیته امداد استان مازندران امروز در مراسم افتتاح خانه محرومین ویژه برنامه ایام الله دهه فجر که در روستای علی آباد محمودآباد با حضور سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا برگزار شد، ضمن تبریک میلاد با سعادت امام علی (ع) و گرامیداشت ایام الله دهه فجر، با اشاره به اینکه امروز مسئولیت مسئولان بسیار زیاد است، گفت:  اگر برای مردم شبانه روز کار کنیم باز هم کم است.

حجت الاسلام عالیشاه با بیان اینکه مردم همیشه در صحنه هستند، خاطرنشان کرد: امسال در ۲۲ بهمن نیز مردم به فتنه گران نشان میدهند که دوستدار ولایت و رهبری هستند.

مدیرکل کمیته امداد در ادامه از تحویل یک هزار مسکن مددجویی در ۱۴ اسفند امسال خبر داد و افزود: اکثر این خانه‌ها بدست سپاه کربلا ساخته شده است.

حجت الاسلام عالیشاه با بیان اینکه  بیش از ۱۲ هزار فرصت شغلی با اعتبار ۸۰۰ میلیارد تومان توسط کمیته امداد برای مددجویان ایجاد شد، گفت:۱۱ هزار میلیارد در حوزه‌های مختلف به محرومین استان مازندران خدمت رسانی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها