آتش سوزی در بیمارستان شهید جلیل یاسوج + (عکس و فیلم )

دقایقی قبل بخشی از بیمارستان شهید جلیل یاسوج دچار آتش سوزی شد.
کد خبر: ۹۴۸۸۵۵۸
|
۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، این آتش سوزی در بخش های پایینی بیماستان است و هم اکنون ماموران آتش نشانی در حال اطفای حریق هستند.

امیر عنبری، رئیس بیمارستان شهید جلیل یاسوج در خصوص جزئیات این آتش سوزی گفت: این آتش سوزی که حدود ۹ و ۳۵ دقیقه امروز آغاز شد، جزئی بود.

وی افزود: با تلاش نیروهای بیمارستان از سرایت آتش به سایر بخش‌ها جلوگیری شد و با حضور به موقع ماموران آتش نشانی، این آتش سوزی ساعت ۹ و ۴۵ دقیقه کامل مهار و خاموش شد.

رئیس بیمارستان شهید جلیل یاسوج با اشاره به اینکه این حادثه امروز در زیر راه پله اضطراری این بیمارستان رخ داد، گفت: این فضا محل جمع آوری ضایعات و کارتن‌های حمل مواد بهداشتی و تجهیزات بیمارستان و مقداری پی وی سی بود.

عنبری اظهار کرد: این آتش سوزی هیچ تلفات انسانی، مصدومیت و خسارت ابینه ای و تجهیزاتی در پی نداشت.

عنبری بیان کرد: احتمال ابر اثر ته سیگاری و تصادفی آتش سوزی رخ داده باشد اما علت دقیق آتش سوزی از سوی کارشناسان آتش نشانی در حال بررسی است.

 

 

آتش سوزی در بیمارستان شهید جلیل یاسوجآتش سوزی در بیمارستان شهید جلیل یاسوجآتش سوزی در بیمارستان شهید جلیل یاسوجآتش سوزی در بیمارستان شهید جلیل یاسوجآتش سوزی در بیمارستان شهید جلیل یاسوجآتش سوزی در بیمارستان شهید جلیل یاسوجآتش سوزی در بیمارستان شهید جلیل یاسوج

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار