مادر دهه هفتادی الگوی موفق ورزشی در کهگیلویه و بویراحمد + ( تصاویر )

زنان و دختران کهگیلویه و بویراحمدی پس از پیروزی انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف ورزشی، علمی ،فرهنگی، اجتماعی، سیاسی ،اقتصادی و ... خوش درخشیده اند.
کد خبر: ۹۴۸۸۴۴۰
|
۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۷


به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی فرصتی را فراهم آورد تا به معرفی برخی از دختران و زنان موفق و نخبه استان کهگیلویه و بویراحمد در عرصه های مختلف علمی، ورزشی، هنری ،اجتماعی و ... بپردازیم. به همین مناسبت گفت و گویی را با مرضیه بدخش از ورزشکاران موفق استان ترتیب داده ایم که می خوانید.

مرضیه بدخش متولد ۱۳۷۲، متاهل و دارای یک فرزند دختر است. وی کاراته کا دارای مدرک دان ۲ سبک شوتوکان lkd ،داور، دارای حکم مربیگری، مسئول هیئت کاراته بسیج بانوان استان، نایب رئیس هیئت کاراته شهرستان بویراحمد و مسئول آموزش سبک شوتوکان lkd در مرکز کهگیلویه و بویراحمد است.

خانم بدخش بیش از ده ها حکم قهرمانی در مسابقات شهرستانی و استانی دریافت کرده و دارای ۲ مقام کشوری دانش آموزی در رشته کاراته می باشد.

مادر دهه هفتادی الگوی موفق ورزشی/ مرضیه بدخش: شاهد توسعه و پیشرفت ورزش بانوان هستیم + ( تصاویر )

وی درباره دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی می گوید: دهه فجر در واقع دهه سرنوشت ساز و امید بخش برای ملت ایران است و پیروزی مردم بر ظلم رقم خورد.
این بانوی ورزشکار به توسعه فضاهای ورزشی و مسابقات مختلف بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در کشور اشاره کرد و گفت: با پیروزی انقلاب روز به روز شاهد توسعه و پیشرفت ورزش بانوان و امکانات  ورزشی هستیم.

وی در تمامی رقابت های ورزشی با حجاب کامل حاضر می‌شود و آن را محدودیتی برای ورزشکاران نمی داند و در این باره می گوید: در تمامی مسابقات بجز ژیمناستیک و شنا با پوشش اسلامی (لباس مخصوص همان ورزش با مقنعه و حجاب )می توان ادامه داد و مانعی ندارد.

مادر دهه هفتادی الگوی موفق ورزشی/ مرضیه بدخش: شاهد توسعه و پیشرفت ورزش بانوان هستیم + ( تصاویر )

خانم بدخش که مادر یک فرزند هم هست ادامه داد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بانوان بیشتر و به صورت نامحدود در میادین استانی، ملی و بین المللی فعالیت دارند و هیچ مانعی برای درامد زایی و توسعه ورزش از طرف زنان وجود ندارد.
این مربی و کاراته کا می گوید: ایران اسلامی همیشه سربلند و پیروز است و با همدلی، همبستگی و اتحاد در تمامی عرصه ها روند رو به رشدی را طی می کند.
وی ابراز داشت: شایسته است بنده بعنوان یک ورزشکار ایرانی از همه مسئولان استانی و کشوری به خاطر تلاش های همه جانبه ای که جهت توسعه ورزش و شکوفایی استعدادهای جوانان داشته اند کمال تقدیر و تشکر را داشته باشم.
خانم درخش؛ راز اقتدار و ماندگاری انقلاب اسلامی در مواجهه با توطئه ها و جنگ ترکیبی دشمن را اتحاد و همبستگی دانست و گفت:
زنان و دختران ما همدوش با مردان در دوران دفاع مقدس از کیان این مرز و بوم دفاع کردند و امروز نیز در خانه و اجتماع برای سربلندی کشورمان فعالیت دارند.

وی در پاسخ به این سوال که جمهوری اسلامی چه ارزش و جایگاهی برای بانوان قائل است؟ می گوید: الان ارزش و جایگاه زن از لحاظ امنیت، کار، شغل، آزادی، تحصیل و دیگر عرصه ها به مراتب بهتر از گذشته است و باز هم با حمایت دولت می توان این امکان را برای ارتقای نقش و جایگاه زنان فراهم کرد.

انتهای پیام

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار