خبرهای داغ:

اهمیت استفاده از بخش خصوصی و صنعت گران در صنعت

وزیر نیرو گفت: استفاده از بخش خصوصی و صنعت گران برای تسریع در تکمیل خط انتقال پساب برای استفاده در صنعت، امری ضروری است.
کد خبر: ۹۴۸۸۳۷۱
|
۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، آئین افتتاح ویدئو کنفرانسی پروژه های ایام الله دهه فجر سال ۱۴۰۱ در سرخه (مرکز پایش شهرداری، پروژه های عمرانی و اقتصادی) با حضور محرابیان وزیر نیرو، محمدرضا هاشمی استاندار استان سمنان و جمعی از مسئولین کشور و استان در فرهنگسرای باران شهرستان سرخه برگزار شد.

در طی این برنامه حجت الاسلام و المسلمین مهدی اشرف امام جمعه شهرستان سرخه اظهار کرد: به واسطه تسریع در تکمیل روند پروژه آبرسانی به سرخه از فیروزکوه که توسط دولت سیزدهم در دستور کار قرار دارد، تقدیر و تشکر می کنم.

او افزود: چهار روستای بالا دست سرخه با مشکل کمبود آب مواجه هستند که از وزیر‌ تیرو تقاضا داریم نسبت به این مهم عنایت ویژه داشته باشد.

امام جمعه شهرستان سرخه اضافه کرد: تقویت اداره برق و آب شهرستان، ساماندهی برق گلزار شهدا که از اولین گلزارهای شهدای استان است از دیگر مطالبات مردم سرخه از وزیر نیرو است که ان شاءلله به این موضوع رسیدگی کنند.

در ادامه محرابیان با اشاره به اینکه فعال کردن پروژه های عمرانی و خدمت رسانی به اقصی نقاط کشور پس از انقلاب و به خصوص با حضور آیت الله رئیسی در کشور قوت گرفت و امروز شاهد ثمرات اثر بخش این‌ مهم هستیم، اظهار کرد: ۵۵ پروژه عمرانی و اقتصادی، در این آیین برای شهرستان سرخه به مرحله بهره برداری می رسد که از استاندار، نماینده مجلس و فرماندار شهرستان سرخه تقدیر و تشکر می کنم.

او با بیان اینکه چند روستای مطرح شده توسط امام‌ جمعه سرخه که دارای مشکل آب هستند، به زودی آبرسانی خواهند شد، گفت: تقویت برق رسانی به گلزار شهدا نیز در اسرع وقت محقق و تقویت اداره برق شهرستان سرخه نیز بررسی و بنا بر ظرفیت های قانونی انجام می گیرد.

وزیر نیرو بیان داشت: پست ۶۳ کیلوولت شهرک صنعتی سرخه یکی از پروژه هایی است که امروز در این مراسم به بهره برداری می رسد. در سطح استان طرح های متعددی برای آبرسانی وجود دارد، در مورد سمنان طرح های مصوب و قانونی فعال تر پیگیری و روند اجرایی تسریع می یابد.

محرابیان با اشاره به اینکه مراحل قانونی خط انتقالی که در این طرح آبرسانی به سمنان، باید الحاق شود پیگیری و علاوه بر اجرای طرح های آبرسانی برای سمنان، طرح های اضطراری آبرسانی برای تامین آب مورد نیاز مردم در دستور کار قرار دارد.

او تصریح کرد: حجم قابل توجهی ظرفیت آب در تصفیه خانه شهر سمنان وجود دارد که می توان از این آب برای استفاده در صنعت بهره گیری و نیاز دارد تا تحرک در خصوص تسریع در انتقال این مهم در دستور کار قرار گیرد. همچنین استفاده از بخش خصوصی و صنعت گران برای تسریع در تکمیل خط انتقال پساب برای استفاده در صنعت، امری ضروری است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار