اعتکاف بهترین زمان جبران فرصتهای از دست رفته است

زنجان _ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ایجرود گفت:در اعتکاف می توان نامه اعمال را مرور کرد و به فکر تدارک و جبران فرصتهای از دست رفته افتاد و به مرگ اندیشید و خود را برای حضور در پیشگاه خدای «ارحم الراحمین » آماده کرد.
کد خبر: ۹۴۸۸۳۲۹
|
۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶

حجت الاسلام یوسف جاهد در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج زنجان؛ ضمن تبریک فرارسیدن دهه مبارک فجر و ولادت امام علی علیه السلام، اظهار داشت:مراسم اعتکاف امسال  با توجه به مقارن شدن آن با ایام دهه فجر، فرصت مناسبی برای جهاد تبیین و روشنگری درباره انقلاب اسلامی است. 

اعتکاف بهترین زمان جبران فرصتهای از دست رفته است

وی در ادامه تصریح کرد:اعتکاف فرصت بسیار مناسبی است تا انسانی که در پیچ و خم های مادی غرق شده، خود را بازیابد و به قصد بهره بردن از ارزش های معنوی از علایق مادی دست بکشد و خود را در اختیار پروردگار بگذارد و تقاضا کند که او را در راه راست ثابت نگه دارد تا بتواند به دریای بیکران انس و مهر خداوند که همه اش مغفرت و رحمت است، متصل شود.

حجت الاسلام جاهد با بیان اینکه در اعتکاف می توان خانه دل را از اغیار تهی کرد و نور محبت خدا را در آن جلوه گر ساخت، گفت:می توان خود را وقف عبادت کرد و لذت میهمانی را بر سر سفره احسان و لطف الهی چشید و  زمام دل و جان را به دست خدا سپرد و همه اعضا و جوارح را در حصار اراده حق به بند کشید و همچنین  به خویشتن پرداخت و معایب و کاستی های خود را شناخت و در جست و جوی معالجه بود. 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ایجرود خاطرنشان کرد:در اعتکاف می توان نامه اعمال را مرور کرد و به فکر تدارک و جبران فرصتهای از دست رفته افتاد  و  به مرگ اندیشید و خود را برای حضور در پیشگاه خدای «ارحم الراحمین » آماده کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار