بیانیه دهه فجر بسیج اساتید کهگیلویه و بویراحمد / دعوت مردم به حضور باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن

سازمان بسیج اساتید کهگیلویه و بویراحمد با صدور بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی آحاد مردم را به حضور باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد.
کد خبر: ۹۴۸۸۲۶۰
|
۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، متن این بیانیه به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم

جَاءَ الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ كَانَ زَهُوقًا
یاد آن روزی که بهمن گل به بار آورده بود.
و آن زمستانی که با خود نوبهار آورده بود.
دگر بار عطر روح بخش ماه بهار انقلاب اسلامی، ماه پرخاطرۀ بهمن ، در فصل خزان وسرما به مشام تمام وفاداران انقلاب اسلامی رسید . خدا را شاکریم که بار دیگر این توفیق و عنایت به ما داده شده که 22 بهمن 1401 سالگرد پیروزی نور بر ظلمت و تاریکی را جشن بگیریم و با افتخار به گذشته انقلاب و نگاهی روشن به آینده ای درخشان برای سربلندی ایران اسلامی در پرتو هدایت های رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای و ولایتمداری مردم همیشه در صحنه ایران بزرگ این مسیر را ادامه می دهیم.
بیش از چهار دهه از استقرار یک نظام ارزشی مبتنی بر اسلام ناب می‌گذرد؛ نظامی که با پشتوانه اراده خالص یک ملت با هدایت داهیانه‌ روح خدا به سلطنتی پایان داد که سال‌های متمادی پیاده نظام مستکبران عالم بود. پیروزی انقلاب اسلامی، طلیعۀ پیشرفت کشور در تمام عرصه ها بود و در کنار استقلال سیاسی، دانشمندان جوان کشورمان در حوزه های مختلف از قبیل پزشکی، درمانی، نانو، هوا فضا، انرژی صلح آمیز هسته ای، سلول های بنیادی، تکنولوژی های نظامی فوق پیشرفته و ... مرزهای دانش را درنوردیدند و همه اینها گوشه ای از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
با این حال از بدو انقلاب اسلامی تا امروز خصومت ورزی نظام سلطه و استکبار و در رأس آن دولت ظالم، مستکبر و بی رحم آمریکا و متحدان کاخ سفید طی چهار دهه ی اخیر نه تنها نقطه توقف و پایان نداشته است بلکه هر روز با اشکال و شیوه های پیچیده تر در مجموعه‌ای از نبردهای سخت ، نیمه سخت و نرم به صورت مستقیم و غیرمستقیم تداوم و گسترش پیدا کرده است. جبهه دشمنان انقلاب اسلامی در شرایط خطیر کنونی کانون اصلی مقابله خود با نظام اسلامی و ملت ایران را در جنگ‌های ترکیبی با نمادهای ترور، دیپلماسی، جنگ اطلاعاتی - تبلیغاتی و رسانه ای، حمایت از نابسامانی ها و شورش های منطقه‌ای و محلی، جنگ اقتصادی، حملات سایبری و عملیات روانی برای ناکارآمد سازی و ناکارآمد نشان دادن نظام و زیر سوال بردن مبانی انقلاب اسلامی و جلوگیری از ظهور ثمرات جدید و استمرار و استقامت آن دنبال می‌کند و با دادن نشانه های غلط به مردم و مسئولان نظام درصدد ایجاد سد بی اعتمادی و بی اعتباری و شکاف بین آنها هستند.
ما اساتید بسیجی استان کهگیلویه و بویراحمد بار دیگر ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های مَنیع نهضت انقلاب اسلامی و تجدید عهد و بیعت با مقتدای عظیم‌الشأن امت اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای آماده جانفشانی و جهاد بزرگ در راستای تحقق ارزشهایی الهی با محوریت تمدن اسلامی خواهیم بود .
در پایان بسیج اساتید از مردم همیشه در صحنه ولایتمدار ایران اسلامی بویژه مردم ولایی استان کهگیلویه و بویراحمد انتظار دارد در ایام الله دهه فجر بویژه روز 22 بهمن در راهپیمایی که به مناسبت گرامیداشت این روز بزرگ برگزار می شود همراه و هم صدا با ملت بزرگ ایران شرکت کرده تا همچنان بر سرافرازی و سربلندی این پیروزی عظیم افتخار کنیم و قدرت و عظمت ایران اسلامی را به تمام جهانیان نشان دهیم.

 

سازمان بسیج اساتید استان کهگیلویه و بویراحمد

ارسال نظرات
آخرین اخبار