در نشست خبری مشترک فرمانده سپاه و فرماندار تنکابن مطرح شد؛

جشن انقلاب در تنکابن با افتتاح طرح گاز رسانی به ۷ روستا تا برگزاری ۵۷۰ برنامه

ساری-فرمانده سپاه ناحیه تنکابن در نشست خبری، از برگزاری ۵۷۰ برنامه در ایام الله دهه فجر توسط بسیجیان پایگاه و حوزه خبر داد و گفت: در دهه فجر امسال تمام روستا‌های تنکابن مراسم نور افشانی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۴۸۸۰۷۶
|
۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۰

خبر تنکابن

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،به مناسبت ایام الله دهه فجر نشست خبری مشترکی با حضور دکتر معافی فرماندار ویژه و سرهنگ حسن مهدوی فرمانده سپاه تنکابن فعصر چهارشنبه در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

فرمانده سپاه ناحیه تنکابن در این نشست خبری، از برگزاری  ۵۷۰ برنامه در ایام الله دهه فجر توسط بسیجیان پایگاه و حوزه خبر داد و گفت: در دهه فجر امسال تمام روستاهای تنکابن مراسم نور افشانی برگزار می شود.

سرهنگ مهدوی افزود:رژه خودرویی ، توزیع بسته معیشتی ، یادواره شهدای فرهنگیان از جمله برنامه های سپاه در دهه مبارک فجر است

فرمانده سپاه تنکابن از افتتاح  ۲۶۶پروژه عمرانی، اقتصادی، فرهنگی و ورزشی در ایام الله دهه فجر خبر داد وخاطرنشان کرد:در سال جاری ساخت ۱۱۷ واحد مسکن به ما واگذار شده است و ۳۰واحد مسکن محرومین با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان تا به امروز به بهره برداری رسید.

خبر تنکابن

در ادامه فرماندار ویژه تنکابن هم از  کلنگ زنی 14 پروژه که  ۹۳ میلیارد تومان اعتبار به آن اختصاص داده شد، خبر داد و گفت:

معافی به پرداخت تسهیلات به متقاضیان تا سقف ۲۵۲میلیاردتومان هم اشاره کرد وافزود: این اعتبارات درزمینه های اشتغال ایجاد واحدهای تولیدی، انجام فعالیتهای عمرانی و .....هزینه می شود .

به گفته  نماینده عالی دولت در تنکابن طرح گازرسانی به ۷ روستای دهستان سه هزار با  اعتبار ۱۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در دهه مبارکه ی فجر سال جاری به بهره برداری می رسد .

خبر تنکابن

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار