فرمانده سپاه ناحیه شازند:

وظیفه ما تبیین انقلاب اسلامی برای نسل جوان است

فرمانده سپاه ناحیه شازند گفت: امروز به برکت این نظام اسلامی و الهی به پیشرفت های زیادی در عرصه های مختلف دست پیدا کرده ایم که بایستی این دستاوردها برای نسل جوان بازگو شود.
کد خبر: ۹۴۸۷۷۴۶
|
۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۳

سرهنگ پاسدار رشید اکبری، فرمانده سپاه ناحیه شازند در گفتگو با خبرگزاری بسیج استان مرکزی در شازند با تبریک و پاسداشت فرارسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی، گفت: پیروزی انقلاب اسلامی اسلامی ایران یک نقطه عطف تاریخی و سرآغاز شکست های استکبار جهانی در منطقه و جهان بوده است.

وی افزود: امروز الگوی انقلاب اسلامی ایران مورد توجه و علاقه ملت های مظلوم در سراسر جهان قرار گرفته است.

فرمانده سپاه ناحیه شازند درخصوص اجرای برنامه های دهه مبارک فجر در شازند عنوان کرد: افتتاح منزل ولی نعمتان انقلاب اسلامی، سرکشی از پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت، دیدار با خانواده معظم شهداء، گلباران قبور مطهر شهداء و... در روز اول از دهه مبارک فجر با حضور آحاد مردم و مسئولین به اجرا درآمد.

سرهنگ اکبری ادامه داد: در روزهای آینده نیز بیش از 200 برنامه توسط کمیته بسیج ستاد دهه فجر در مساجد، حسینیه ها و پایگاه های مقاومت و سطح شهرها و روستاها اجرایی می شود.

وی افزود: از جمله برنامه های شاخص بسیج در این ایام، مسابقات ورزشی، نشست های روشنگری با محوریت جهاد تبیین، برنامه های فرهنگی، جشن های انقلاب در روستاها و شهرها، اردوهای بازدید از بیت تاریخی حضرت امام راحل در خمین و موزه عبرت در تهران، اردوهای زیارتی از جمله برنامه های این دهه است.

فرمانده سپاه ناحیه شازند تصریح کرد: امروز به برکت این نظام اسلامی و الهی به پیشرفت های زیادی در عرصه های مختلف دست پیدا کرده ایم که بایستی این دستاوردها برای نسل جوان بازگو شود.

سرهنگ اکبری یادآور شد: هیچ کشوری را نمی بینید که بتواند در برابر فشارهای اقتصادی و تحریم های بین المللی دوام بیاورد، تبدیل شدن به یک ابرقدرت جهانی که دشمن از آن احساس خطر می کند و سرآمد شدن در علم و قدرت نظامی تنها بخشی از دستاوردها و نعمت هایی است که به واسطه پیروزی انقلاب اسلامی حاصل شده است.

انهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار