فرمانده سپاه سیدالشهداء(ع) استان تهران:

جوانان و نسل امروز باید دستاوردهای انقلاب اسلامی و ایام الله دهه فجر را تبیین و تشریح کنند

فرمانده سپاه سیدالشهداء(ع) استان تهران با تشریح برنامه های دهه فجر، گفت: 195 عنوان، برنامه در قالب ۶ هزار و 24 نوع فعالیت در ایام دهه مبارک فجر در سطح استان تهران توسط سپاه و بسیج برگزار می شود.
کد خبر: ۹۴۸۷۷۱۳
|
۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۱

  سردار احمد ذوالقدر   دهه مبارک فجر را  ایام الله دانست و تاکید کرد: انقلاب اسلامی باید به جوانان سپرده شود و جوانان باید دستاوردهای انقلاب اسلامی و ایام الله دهه فجر      را تبیین و تشریح کنند و به   آیندگان انتقال دهند، و در این مسیر با استفاده از هنر و زبان روز و ادبیات امروزی نسل جوان انقلاب اسلامی را به بهترین شکل معرفی کنند.

 وی خاطرنشان کرد:  باید در خصوص  زندگی کوتاه ده ساله اما پربار و تاثیرگذار  امام خمینی (ره) پژوهش صورت بگیرد،  نمی شود    امام   خود   ساخته بود و حرکت او   با قدرت ایمان   بود ایشان به هیچ قدرت نظامی، سیاسی، حزبی و.... وابسته نبود بلکه با اتکا به خداوند و اراده مردم توانست بر طاغوت غلبه کند.

ذوالقدر افزود: ما در   عرصه های مختلف پیشرفت های خوبی بدست آورده، اما دشمن به دنبال تخریب دستاوردها   و پیشرفت های کشور است، در حوزه ارتباطات جزو کشور های برتر دنیا هستیم،  که بسیاری از تولیدات ما از مشابه خارجی با کیفیت تر است.

 وی از مردم خواست در ۲۲ بهمن امسال حماسه دیگری رقم بزنند، همانگونه که در ایام الله ۱۳ آبان امسال که در اوج اغتشات افتخار آفریدند در ۲۲ بهمن مردم با حضور پرشور خود برگ زرین دیگری در تاریخ جمهوری اسلامی ایران رقم خواهند زد .

فرمانده سپاه سیدالشهداء(ع) استان تهران یادآور شد: تجربه نشان داده است که دشمن بعد از هر حماسه و حضور پرشور مردمی حداقل سه ماه لال می شود.

وی با تاکید بر جهاد تبیین گفت: انقلاب اسلامی   زنده و  پویا است و در   ۲۲ بهمن امسال شاهد این پویایی خواهیم بود، باید جوانان دستاوردهای انقلاب را تبیین کنند. 

ذوالقدر گفت: 28 عنوان برنامه به صورت متمرکز استانی در دهه فجر در سطح استان برگزار می شود که  تعدادی از این برنامه ها برای نخستین بار اجرا می شود از جمله، برنامه  شهید شناسی که برخی پایگاه ها امسال آنرا اجرا می کنند.همچنین خدمت رسانی به مناطق محروم، اهدای جهیزیه به نوعروسان خانواده های کم برخوردار، مسابقات کتابخوانی، ورزشی، کوهپیمایی، پیاده روی خانوادگی، عطرافشانی گلزار شهدا، مسابقات عکاسی و ... بخشی از برنامه های دهه فجر امسال است.

 

 

ارسال نظرات