بیانیه سازمان بسیج ادارات و کارمندان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت دهه فجر

سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۴۸۷۶۶۷
|
۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج،  این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

روزهای دهه فجر، فرصت خوبی است که فرزانگان ما، آگاهان ما، جوانان ما، آحاد ملت ما به ارزیابی کاری که در این (سالها) کرده اند، بپردازند(امام خامنه ای مدظله العالی).
چهل و چهارمین بهار انقلاب اسلامی را با سرود جاودانه استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی جشن میگیریم تا در کنار یاد رشادتها و فداکاریها، بانگ شکوه و عظمت و بزرگی ایران اسلامی را با وحدت نمایان فریادبرآوریم.
دراین بهار که بار دیگر تاریخ انقلاب را ورق می زنیم و در لابه لای برگهای آن تصاویر حضرت امام راحل(ره)
و شهدای عزیز انقلاب را مشاهده می کنیم، تلاش داریم تا میراث به جای مانده از آن روزهای بزرگ وباعظمت را با جان دل

عظمت را با جان دل، پاس بداریم.
انقلاب اسلامی ایران مظهر تجلی نور در ظلمت و نماد دستیابی به معانی عمیق قرآنی در قلوب ملت همیشه
در صحنه ایران است. طلیعه رهایی انسانیت ازخودکامگی و استبداد ستم شاهی به رهبری فرزانه ای است که اندیشه ای جز عزت اسلام در سر نداشت.
دهه فجر یادآور شکوه و عظمت دورانی است که در آن یکی از مهمترین انقلاب های دنیا به ثمر نشست. بهمن ماه امسال با ایام ولادت با سعادت حضرت امیرالمومنین علی (ع) و مبعث حضرت محمد مصطفی(ص) همراه شده که شیرینی این ایام الله را دوچندان نموده است.
پیروزی انقلاب اسلامی ایران به عنوان بزرگترین و مردمی ترین انقلاب، معجزه ای الهی بود. نظام شاهنشاهی در طول سال‌ها آزادی این ملت را به بند کشیده بود و ضمن غارت سرمایه های اقتصادی کشور، هویت اجتماعی و تاریخی این مرز و بوم را با همدستی بیگانگان مضمحل ساخته بود. یکی از معجزات الهی این بودکه طاغوت به دست مردم و با رهبری حضرت امام خمینی(ره) به زیر افتاد و پس از آن مردم حاکم بر سرنوشت خویش گردیدند و طعم شیرین استقلال را چشیدند. 
این نهضت شکوهمند و الهی که زمینه‌ساز بیداری و آزادی‌خواهی ملت‌های مظلوم و تحت ستم استکبار جهانی به سرکردگی امریکای ستمگر را فراهم نموده است امروز در مسیر عزت و اقتدار و به‌سرعت وصف‌ناشدنی به تحقق سمت اهداف و آرمان‌های حیات‌بخش خود به‌پیش می‌رود و شعله‌های امیدواری را در دل ستمدیدگان جهان همواره روشن نگه‌داشته است.
امیدواریم در دولت مردمی با چشم انداز جامعه ی تمدن ساز و مردمی نمودن تمام تعالیمِ پیشران و امید آفرینی در تمام زمینه های انقلاب؛ بالندگی و حیات انقلاب اسلامی را پس از چهل و چهار سال به تمام جهانیان صادر و اعلام نمائیم.
خدای متعال را سپاس گزاریم که به برکت نفس قدسی حضرت امام(ره) و راهبری خلف صالحش مقام معظم رهبری، ایثار و فداکاری شهیدان والامقام، عصاره تاریخ بر صحیفه سرخ ایران چکید و انقلابی خونین را همچون رودی خروشان از ایثار در ایران عزیز روان و واژه‌های جهاد و شهادت را از اوج اندیشه به ژرفای دل جاری ساخت.

در پایان سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تبریک چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، از عموم مردم و مدیران اداری و اجرایی و همچنین کارمندان ادارات استان دعوت می‌نماید تا همچون گذشته با حضور خود در مراسم گرامیداشت ۱۲ بهمن سالروز ورود تاریخی امام راحل(ره) و همچنین راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن و انعکاس این جشن ملی بار دیگر پیام خود را به نظام استکبار جهانی عرضه دارند که انقلاب اسلامی ایران، با ۴۴ سال افتخار و با رهبری حکیمانه حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و پشتوانه مردمی، چون کوهی استوار بسمت آرمان‌های اصیل انقلاب و تحقق تمدن اسلامی پیش می رود. انشاءالله

سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان کهگیلویه و بویراحمد

ارسال نظرات
آخرین اخبار