نماینده ولی فقیه در استان یزد:

امام خمینی(ره) با ایستادگی حاکمیت الله را بر پا کرد

امام جمعه یزد گفت: امام بر تشکیل حکومت اسلامی پافشاری داشت و این اقدام یک حرکت کودتایی و اصلاح گرایانه نبود بلکه ایده امام برکندن ریشه طاغوت و جایگزینی حاکمیت الله بود.
کد خبر: ۹۴۸۷۶۳۶
|
۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری صبح امروز در مراسم استقبال نمادین از امام (ره) در فرودگاه یزد ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و همچنین ولادت امام جوادالائمه (ع) گفت: اعتماد و اتکا به خداوند و اطمینان به یاری حق یکی از خصوصیات برجسته امام خمینی (ره) بود و توانست در این مسیر الهی همه موانع را کنار زد.


امام جمعه یزد ادامه داد: با رفتن شاه و اصرار امام (ره) برای برگشت به میهن اسلامی تلاطم عجیبی هم در کشور و هم در پاریس در حال رخ دادن بود و حرکت‌هایی سازماندهی شده از ملی‌گرایان در کشور در حال انجام بود و اقداماتی در دستور کار داشتند که ظاهر فریبنده‌ای برای مردم داشت، اما همه این‌ها با ایده و حرکت امام خمینی (ره) ناکام ماند.

وی با بیان اینکه ایده امام (ره) پیاده کردن حاکمیت الله بود، تصریح کرد: امام بر تشکیل حکومت اسلامی پافشاری داشت و این اقدام یک حرکت کودتایی، اصلاح گرایانه و تبدیل یک حکومت به حکومت دیگری نبود بلکه ایده امام برکندن ریشه طاغوت و جایگزین کردن آن با حاکمیت الله بود.

نماینده، ولی فقیه در استان ادامه داد: امام در تحقق ایده و برپایی حاکمیت الله، توکل به خدا و اعتماد به حق داشت و در مقابل همه هجمه‌ها و‌توطئه‌ها ایستاد و این پافشاری و ایستادگی امام (ره) در تاریخ بی‌نظیر بود.

آیتالله ناصری گفت: امام (ره) پس از ورود به کشور و در سخنرانی که در بهشت زهرا داشت اولین اقدام خود را تشکیل دولت عنوان کرد تا به توطئه‌گران فرصت هیچ حرکتی را ندهد و اینگونه توانست با ایستادگی حاکمیت خداوند را برپا کند.

ارسال نظرات