در اولین روز از ایام الله دهه فجر:

رژه موتوری و خودروئی ادارات و نهاد‌های شهرستان بهاباد برگزار شد

صبح امروز با حضور امام جمعه، فرماندار، فرماندهان نیرو‌های نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولان، بسیجیان و قشر‌های مختلف مردم شهر بهاباد برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۸۷۶۲۸
|
۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، همزمان با ۱۲ بهمن سالروز ورود تاریخی امام راحل به میهن اسلامی وآغاز دهه فجر، رژه موتوری، روز چهارشنبه با حضور امام جمعه، فرماندار، فرماندهان نیرو‌های نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولان، بسیجیان و قشر‌های مختلف مردم شهر بهاباد برگزار شد.
در این رژه، موتورسواران و یگان خودرویی نیرو‌های نظامی و انتظامی و ادارات و نهاد‌ها مسیر خودرا از میدان شهدای گمنام شروع وتا گلزار شهدای بهاباد بهشت محمدی ادامه داشت ویادو خاطره امام راحل (ره) و شهدای انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.
فرماندار بهاباد در حاشیه این آیین با گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب و یاد و خاطره شهدا و امام شهدا، گفت: جامعه امروز ما نیاز اساسی به تبیین دارد و وظیفه ما و جامعه رسانه جهاد تبیین است.
علیرضا تیموری با بیان اینکه انقلاب اسلامی تحقق وعده الهی بود و دهه فجر طلیعه این انقلاب بزرگ است، انقلاب اسلامی ایران را الگوی همه نهضت‌های آزادی‌بخش جهان دانسته و بر تبیین دستاورد‌های نظام اسلامی تاکید کردند افزود: دهه فجر فرصت مهم تجدید پیمان با آرمان‌های شهیدان، امام راحل (ره) و پیروی از فرامین رهبر معظم انقلاب است.
وی از دهه فجر به عنوان فرصت طلایی پاسداشت ارزش‌های انقلاب اسلامی و دستاورد‌های چشمگیر آن یاد کرد و گفت: بسیج در این راستا وظیفه مهمی برعهده دارد.
تیموری بیان کرد: دهه فجر ضمن اینکه فرصتی برای نشان دادن دستاورد‌های انقلاب است زمینه ساز آگاهی بخشی به نسل جوان در جهت امیدبخشی و خنثی کردن نقشه‌های دشمنان است.
فرماندار بهاباد با بیان اینکه توجه به جهاد تبیین در برنامه‌های دهه مبارک فجر ضرورت دارد، گفت: دستاورد‌های انقلاب اسلامی باید برای نسل جوان تبیین شود.


انتهای پیام /

ارسال نظرات
آخرین اخبار