همزمان با چهل و چهارمین بهار انقلاب صورت می گیرد؛

بهره برداری از ۱۵۱۰ پروژه عمرانی و اقتصادی در استان مرکزی

استاندار مرکزی گفت: یک‌هزار و ۵۱۰ طرح عمرانی و اقتصادی همزمان با ایام الله دهه فجر و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در نقاط مختلف استان مرکزی بهره‌برداری می‌شود.
کد خبر: ۹۴۸۷۵۸۷
|
۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ فرزاد مخلص الائمه، استاندار مرکزی در اولین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در مراسم افتتاح پروژه آسفالت معابر روستای لیلیان خمین گفت: در این دهه در تمامی شهرستان های استان حضور خواهیم داشت و ۱۵۱۰ پروژه با ارزش بیش از ۴۷۰۰ میلیارد تومان مورد بهره برداری قرار می دهیم.

وی با تاکید بر اینکه کارهای نیمه تمام در روستاها بسیار است، گفت: تعداد پروژه های نیمه تمام در کشور بالغ بر ۸۰ تا ۹۰ هزار پروژه است که بیمارستان ولیعصر اراک، جاده خمین-الگودرز، بیمارستان خمین، ورزشگاه های موجود در استان و ... از جمله این پروژه های نیمه تمام است.

استاندار مرکزی دولت سیزدهم را دولت بدون توقف و تعطیلی مطرح و تصریح کرد: تلاش دولت این است که پروژه جدید را آغاز نکند، در شناسایی و اولویت بندی پروژه ها به همکاری شوراهای روستاها و دهیاران نیاز داریم تا کار به سرعت پیش رود.

مخلص الائمه تاکید کرد: پروژه های عمرانی متکی به پروژه های اقتصادی هستند، تا زمانی که اقتصاد کشور با سرعت پیش نرود، اشتغال و درآمد ایجاد نمی شود و در نهایت پروژه های عمرانی به سرانجام نمی رسند، در واقع فعالیت های عمرانی به فعالیت های اقتصادی همراه با ارزش افزوده متکی است.

وی با بیان اینکه برای توسعه و شکوفایی اقتصادی استان چندین برنامه دنبال می شود، گفت: در پی اتصال ظرفیت های اقتصادی استان به سایر استان ها هستیم، روز گذشته اولین گام در حوزه اقتصاد دریا برداشته شد، با حضور فرماندهان نیروی دریایی ظرفیت های صنعتی استان معرفی و تفاهم نامه های بسیار منعقد شد تا زمینه ارتقای اشتغال و درآمدزایی کلان برای استان ایجاد شود.

استاندار مرکزی بیان کرد: در دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در خمین ۱۱۲ پروژه(۱۰۱ پروژه عمرانی و ۱۱ پروژه اقتصادی) با اعتباری بیش از ۱۲۵ میلیارد تومان با ۳۲۰ فرصت شغلی افتتاح می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار