رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد خبر داد؛

برگزاری آیین گرامیداشت دهه مبارک فجر استان یزد با برنامه‌های متنوع

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد با گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر از برگزاری آیین گرامیداشت دهه مبارک فجر استان یزد با برنامه‌های متنوع خبر داد.
کد خبر: ۹۴۸۷۳۶۵
|
۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدحسین متوسل در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه این روز‌ها یادآور آیه شریفه «جاء الحق و ذهق الباطل» است، اظهار کرد: حقیقتاً این آیه متناسب با دهه فجر است؛ امام که مظهر پاکی، مردم‌داری، عدالت و تقوا بود آمدند و رژیم پهلوی رفت.

وی در رابطه با برنامه‌های شاخص به مناسبت روز دوازدهم بهمن در یزد تصریح کرد: تا دقایقی دیگر مراسم استقبال نمادین ورود حضرت امام (ره) در فرودگاه شهید صدوقی یزد با حضور جمعی از مسئولان و مردم برگزار خواهد شد.

متوسل ادامه داد: بلافاصله بعد از مراسم استقبال نمادین مراسم رژه موتوری تا گلزار شهدای یزد برگزار خواهد شد.

وی نواخته شدن زنگ انقلاب در مدارس کشور و به‌تبع آن در استان یزد را یادآور شد و افزود: مراسمی هم به‌صورت نمادین در مدرسه برازنده مقدم برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد نواختن زنگ انقلاب کارگری در کارخانه‌ها را از دیگر برنامه‌های امروز عنوان کرد و گفت: بیعت و عرض ارادت علما و روحانیون با آرمان‌های امام خمینی (ره) و تجمع آن‌ها در دفتر نماینده، ولی فقیه در استان یزد از جمله برنامه‌های امروز به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار