علی اکبر بسطامی نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی:

سپاه کارآمدترین نیرو در مقابل تروریست است

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: سپاه کارآمدترین نیرو در مقابل تروریست است که باعث شده تا امنیت به منطقه علی‌رغم تلاش‌های جبهه استکبار باز گردد.
کد خبر: ۹۴۸۷۲۷۲
|
۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۳



به گزارش خبرگزاری بسیج، علی‌اکبر بسطامی نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: اقدام غرب علیه سپاه یک اقدام احمقانه از سوی کشور‌های غربی است که ناشی از تصمیم‌های احساسی و عجولانه برای جیران ناکارآمدی‌ها است.

وی افزود: حقوق بشر برای برخی کشور‌ها به یک دستاویز برای اهداف شوم آن‌ها تبدیل شده که باید در مفاهیم حقوق بشر کنونی در دنیا تجدیدنظر کرد.

بسطامی در ادامه گفت: هنوز ملت‌های دنیا جنایت‌های کشور‌های غربی را به یاد دارند و در خاطرات آن‌ها کشتار انسان‌های بی‌گناه و حمایت از سازمان‌های تروریستی مانند داعش و گروهک منافقین که مسئول خون انسان‌های بی‌گناه هستند باقی‌مانده است.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: سپاه کارآمدترین نیرو در مقابل تروریست است که باعث شده تا امنیت به منطقه علی‌رغم تلاش‌های جبهه استکبار باز گردد و در این شهدایی، چون شهید حاج‌قاسم سلیمانی را تقدیم کرده است.

وی خاطرنشان کرد: اقدام غرب علیه سپاه به منزله حمله به امنیت ایران است که بی‌پاسخ نخواهد ماند و کشور‌های غربی می‌دانند که نمی‌توانند با عواقب چنین تصمیمی روبه‌رو شوند به همین دلیل از تصمیم خود عقب‌نشینی کردند.

بسطامی تصریح کرد: ایران در موضوع امنیت خود با هیچ کشوری شوخی و با هر عاملی که امنیت کشور را تهدید کنند قاطعانه مقابله می‌کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار