بیانیه روابط عمومی سازمان بسیج دانشجویی استان همدان به مناسبت آغاز دهه فجر

همدان- روابط عمومی و تبلیغات سازمان بسیج دانشجویی استان همدان به مناسبت آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۴۸۷۰۰۳
|
۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، روابط عمومی و تبلیغات سازمان بسیج دانشجویی استان همدان به مناسبت آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

سلام بر فجر

 درود بر مردم فجر آفرین ایران

فردای پیروزی نهضت اسلامی در ایران که با شعارها و آرمانهای باشکوه و با معماری رهبر حکیمش حضرت امام خمینی(ره) شکل گرفت، دشمنی دشمنان با آن شروع و هرروز طرح و رنگ بیشتر و شدت بالاتری یافت.

تاریخ انقلاب اسلامی پر است از کودتا، ترور، فتنه، توطئه، فشار، تحریم، نفوذ، خیانت و پروپاگاندای رسانه‌ای

همه این تلاش‌ها با یک راهبرد شکل گرفته و گسترش یافت و آن اینکه نگذارند جمهوری اسلامی در منطقه به استقلال، تثبیت و تمدن سازی برسد و دست و پای استعمار و استکبار جهانی را از این خاک پرنعمت و منطقه استراتژیک قطع نماید.

گفتمان انقلاب و امام آن موجودیت و ماهیت ظلم، طمع ورزی، و سلطه تمدن غرب را در ایران و منطقه و حتی جهان به چالش کشید.

نتیجه همه تلاش‌ها، توطئه‌ها هزینه‌های نجومی و جنگ سرد و نرم ۴۳ ساله علیه نظام اسلامی چیزی نبود جز شکوهمندی روز افزون انقلاب مردم و قدم نهادن در گام دوم انقلاب به سوی ایجاد نظم جهانی در جهت طلوع خورشید عظمی(عج)

ما جوانان نسل سوم انقلاب و پیشگامان جهاد تبیین؛ علیرغم انتقاد و اعتراض به ناکارآمدی‌ها، ترک فعل‌ها و سوء تدبیرهای مدیران کشور در این دولت و دولت‌های گذشته، چهره خبیث دشمنان را در پس نقاب شعارهای فریبنده‌اش می‌بینیم و اجازه نمی‌دهیم مغرضان، منافقان و مزدوران شرق و غرب با سوء استفاده از گله‌مندی‌ها، با بساط شرارت و اوباش‌گری سیاسی و امنیتی و فرهنگی خود بار دیگر دست متجاوزان و مستکبران جهانی را به سوی این خاک عزیز دراز کنند.

تحت ولایت رهبر عظیم الشأن انقلاب حضرت امام سید علی خامنه‌ای و همپای ملت بزرگ و مقاوم و بصیر ایران در فراخوان سراسری و بزرگ ۲۲ بهمن یکپارچه و متحد می‌آییم تا با خلق حماسه تماشایی، حادثه‌ای درس‌آموز برای دشمنان و خط پایانی بر فتنه‌گری و اغتشاش در کشور عزیزمان باشیم.

رحمت خدا بر شهیدان و جانبازان و ایثارگران و مدافعان حریم و حرم انقلاب اسلامی

اللهم عجل لولیک الفرج

روابط عمومی و تبلیغات سازمان بسیج دانشجویی استان همدان

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار