هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر البرز با تجلیل از برگزیدگان به کار خود پایان داد

آئین اختتامیه هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان البرز امروز با حضور مسئولین استانی و اصحاب رسانه و سخنرانی سردار حیدرنیا فرمانده سپاه استان البرز در سالن میلاد کرج برگزار و از برگزیدگان تجلیل شد.
کد خبر: ۹۴۸۶۸۸۶
|
۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۴

هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر البرز با تجلیل از برگزیدگان به کار خود پایان داد

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، آئین اختتامیه هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان البرز امروز با حضور مسئولین استانی و اصحاب رسانه و سخنرانی سردار علیرضا حیدرنیا، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در سالن میلاد کرج برگزار شد.

از مجموع ۴۱۴ اثری که در بخش های مصاحبه، گزارش خبری، یادداشت و سرمقاله، گزارش تحقیقی و تحلیلی، تیتر، اینفوگرافیک، موشن گرافیک، عکس، کلیپ و گزارش ویدیویی و پادکست، توسط پنج داور مورد ارزیابی قرار گرفتند، ۲۲ اثر برگزیده شدند که در این مراسم از صاحبان آن ها تجلیل به عمل آمد.

در بخش مصاحبه، صدیقه صباغیان از پایگاه خبری دیده بان البرز، حائز رتبه اول، معصومه مهتاب از خبرگزاری ایرنا حائز رتبه دوم و وجیهه سادات حسینی از خبرگزاری ایکنا حائز رتبه سوم شدند. در بخش گزارش تحقیقی نیز، مژگان السادات سجادی از خبرگزاری ایرنا رتبه دوم و طیبه جواهری از خبرگزاری فارس، رتبه سوم را کسب کرد.

حائزین رتبه های اول، دوم و سوم بخش گزارش خبری به ترتیب، فاطمه دانایی از خبرگزاری شبستان، نوشین طهماسبی از خبرگزاری ایرنا و حدیثه ترابی از روزنامه شهروند البرز بودند. در بخش یادداشت نیز، مینا صدیقیان از خبرگزاری بسیج و پایگاه خبری دیده بان البرز رتبه اول، مهدی عبادی از پایگاه خبری پیشتازان البرز، رتبه دوم و سمیرا مرادی از روزنامه شروع رتبه سوم جشنواره را به خود اختصاص دادند.

همچنین در بخش فیلم، مهدی مرادی از خبرگزاری ایرنا حائز رتبه اول، فواد ابراهیمیان، فعال فضای مجازی حائز رتبه دوم و سید محمدحسین ذاکرحسینی، فعال فضای مجازی و فاطمه ادهم از صداوسیما نیز حائز رتبه سوم شدند. در بخش عکس نیز، محمدمهدی پورعرب از خبرگزاری ایرنا رتبه دوم و عباس شریعتی از خبرگزاری تسنیم رتبه سوم را کسب کرد.

در بخش موشن گرافیک نیز، طاهره باجلان رتبه اول، زینب سلمانی، رتبه دوم و مینا دهقاندار، از فعالان فضای مجازی رتبه سوم جشنواره را از آن خود کردند. همچنین در بخش پوستر، محمدمهدی خدابنده فعال فضای مجازی و در بخش اینفوگرافیک نیز، سید ماهان شریفی از پایگاه خبری پیشتازان البرز شایسته تقدیر شدند.

شایان ذکر است اصحاب رسانه استان البرز در این مراسم، میزبان خادمان حرم حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا (ع) و پرچم حرم مطهر رضوی بودند.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار