فرمانده سپاه الغدیر استان یزد:

پارلمان اروپا بازیچه‌ دست استکبار و رژیم صهیونیستی است

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: تروریست خواندن سپاه نشان داد که پارلمان اروپا نه تنها هیچ اراده‌ای از خود ندارد بلکه تنها بازیچه‌ای در دست استکبار و رژیم صهیونیستی غاصب است.
کد خبر: ۹۴۸۶۴۲۶
|
۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، سردار حسین زارع کمالی در دیدار با فرمانده انتظامی استان یزد در محکومیت اقدام پارلمان اروپا گفت: این اقدام خبیثانه پارلمان اروپا در قرار دادن سپاه پاسداران در سازمان‌های تروریستی، برای زنده نگه داشتن اغتشاشات و بحران اخیر در کشور بود.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد ادامه داد: این اقدام نشان داد که پارلمان اروپا نه تنها هیچ اراده‌ای از خود ندارد بلکه چیزی برای گفتن نیز ندارد و تنها بازیچه‌ای در دست استکبار و رژیم صهیونیستی غاصب است.

وی عنوان کرد: اروپا اگر درک و شعور این موضوع را داشت که تنها فراجا سالانه چه تعداد شهید برای مبارزه با قاچاق مواد مخدر در جهان و امنیت اروپا در این زمینه تقدیم کرده است هرگز دست به چنین اقدامی نمی‌زند.

زارع کمالی با بیان اینکه اروپا با تروریست اعلام کردن سپاه در راستای رسیدن به اهداف خود حرکت می‌کند، تصریح کرد: تمام اقدامات دشمن از جمله آتش زدن قرآن، اهانت به ولایت مطلقه فقیه با طراحی کاریکاتور موهن، مورد هجمه قرار دادن زنان با شعار «زن زندگی آزادی» و همین تروریست خواندن سپاه در راستای قداست زدایی از مولفه‌های قدرت نظام اسلامی انجام می‌گیرد.

وی گفت: همدلی و هم افزایی مردم و مسئولان در عرصه‌های مختلف در مقابل دشمن می‌تواند توطئه‌های دشمنان را خنثی کند، همانگونه که سپاه و نیروی انتظامی تاکنون ثابت کردند بحث اصلی خدمت به مردم است و با اینکه هر کدام از نیرو‌های مسلح ماموریت جداگانه‌ای دارند، اما هر کجا که نیاز باشد در میدان حضور پیدا می‌کنند.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد یادآور شد: دشمن از این روحیه هم افزایی در بین مردم و مسئولان به ویژه نیرو‌های مسلح واهمه دارد و به دنبال ایجاد دوقطبی در کشور است، اما با وجود روحیه خالصانه و بصیر مردم دشمن یه هدف خود نخواهد رسید.

ارسال نظرات