به همت پلیس مبارزه با موادمخدر البرز صورت گرفت؛

کشف 400 کیلوگرم موادمخدر از نوع شیشه در استان البرز

فرمانده انتظامی استان البرز از کشف یک محموله 400 کیلوگرمی موادمخدر از نوع شیشه که به صورت پیچیده داخل یک دستگاه خودروی سنگین تریلر جاسازی شده بود، در این استان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۸۶۳۲۲
|
۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۳

کشف 400 کیلوگرم موادمخدر از نوع شیشه در استان البرز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کرج، سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی استان البرز امروز در حاشیه نمایشگاه کشفیات پلیس مبارزه با موادمخدر استان در جمع خبرنگاران گفت: یکی از انتظاراتی که مردم از پلیس دارند، سالم سازی جامعه به ویژه از نظر وجود موادمخدر است.

وی نیروهای پلیس مبارزه با موادمخدر را افرادی بسیار سختکوش دانست و ضمن قدردانی از آن ها و خانواده هایشان، از کشف 12 تن انواع موادمخدر در استان البرز طی 10 ماهه گذشته خبر داد و عنوان کرد: با احتساب کشفیات این پلیس در سایر استان ها، در مجموع، حدود 21 تن موادمخدر کشف شده است.

فرمانده انتظامی استان البرز بیان کرد: در پرونده اخیر، یک محموله 400 کیلوگرمی موادمخدر از نوع شیشه به ارزش بیش از 40 میلیارد تومان که به صورت پیچیده داخل یک دستگاه خودروی سنگین تریلر جاسازی شده بود، به همت پلیس مبارزه با موادمخدر البرز در این استان کشف شد.

سردار محمدیان با اشاره به توقیف خودروی سنگین تریلر و دستگیری دو نفر که دارای سابقه کیفری هستند، ادامه داد: این محموله احتمالا به وسیله کولبرها از شرق کشور وارد و به صورت تمرکزی در خودرو جاساز شده و مقصد آن نیز مرکزیت کشور به ویژه استان البرز بود. این کشف حاصل یک عملیات پیچیده پلیسی است.

وی عنوان کرد: بیش از دو ماه، چند تیم پلیسی روی این محموله کار و نسبت به شناسایی قاچاقچیان و محلی که قرار بود این مقدار موادمخدر در آن تخلیه و توزیع شود، اقدام کردند. در زمینه این پرونده، بحث ترانزیت مطرح نبود و قرار بود این مقدار موادمخدر در جامعه مصرف شود.

فرمانده انتظامی استان البرز اظهار کرد: در پی بردن به اهمیت و ارزش این عملیات پلیسی، همین بس که یک گرم از این موادمخدر کافی بود تا حداقل سه نفر در جامعه معتاد شوند. این مقدار مواد کشف شده، گستره وسیعی از جوانان را از دام اعتیاد نجات می دهد.

سردار محمدیان با اشاره به اینکه امید است روزی برسد که شاهد هیچ گونه موادمخدر و اعتیادی نباشیم، خطاب به خانواده ها تاکید کرد: مراقب جوانان خود باشید و اجازه ندهید تجربه دیگران را تجربه کنند. امیدواریم با مواظبت از آن ها، جامعه ای عاری از اعتیاد داشته باشیم.

خبرنگار: مینا صدیقیان

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار