کاروان دانش آموزی دختر ۱۰ بهمن ماه راهی سرزمین نور خواهند شد/ اعزام 1300 نفر از اقشار مختلف مردم قرچک به یادمان های دفاع مقدس

۱۳۰۰ نفر از مردم‌ قرچک در قالب کاروان های راهیان نور دانش آموزی و خانوادگی به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اعزام خواهند شد.
کد خبر: ۹۴۸۶۱۶۵
|
۰۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۷

به گزارش خبرنگار سپاه سید الشهدا خبرگزاری بسیج، سرهنگ صمد سلطانی فرمانده سپاه پانزده خرداد قرچک اظهار داشت: طی توافق چند جانبه در ستاد راهیان نور با اداره آموزش و پرورش، فرمانداری، بخشداری و شهرداری شهرستان قرچک ۱۳۰۰ نفر از مردم‌ قرچک در قالب کاروان های راهیان نور دانش آموزی و خانوادگی به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس اعزام خواهند شد.

سرهنگ صمد سلطانی فرمانده سپاه پانزده خرداد قرچک اظهار داشت: طی توافق چند جانبه در ستاد راهیان نور با اداره آموزش و پرورش، فرمانداری، بخشداری و شهرداری شهرستان قرچک ۱۳۰۰ نفر از مردم‌ قرچک در قالب کاروان های راهیان نور دانش آموزی و خانوادگی به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس اعزام خواهند شد.

وی تشریح کرد: با تمهیدات بهداشتی، امنیتی و ایمنی صورت گرفته اولین کاروان دانش آموزی دختر در ۱۰ بهمن ماه راهی خواهند شد و با تدارک برنامه های تربیتی و فرهنگی ویژه، پیش بینی می شود امسال یکی از بهترین سفرهای راهیان نور را در سطح استان داشته باشیم.

فرمانده سپاه پانزده خرداد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در منطقه دشت ذوالفقاری آبادان خاطرنشان کرد: دشمن قصد داشت از این منطقه، آبادان را محاصره کند ولی رزمندگان با هوشیاری و عمل به هنگام توانستند در دشت ذوالفقاری دشمن را زمین گیر کنند و مانع سقوط آبادان شوند؛ همین عمل رزمندگان را میتوان به زمان حال تعمیم داد و با عمل به هنگام و موثر در جنگ نرم و رسانه ای، دشمن را ناکام گذاشت.

سرهنگ سلطانی بیان داشت: بنا به فرموده مقام معظم رهبری، دفاع مقدس فناوری مقابله با جنگ نرم دشمن است؛ مردم با دیدن مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس و سرمشق گیری از رشادت ها و مجاهدت های رزمندگان، به نوعی خود راوی دفاع مقدس می شوند.

وی ابراز امیدواری کرد که با بهره گیری از گنجینه دریای بی انتهای دفاع مقدس و انتقال معنویت به نسل نوجوان و جوان، بتوانیم گام های موثر در گام دوم انقلاب، تحقق تمدن نوین اسلامی و ظهور برداریم.

گفتنی است دو روز پیش سرهنگ سلطانی فرمانده سپاه شهرستان قرچک به همراه فرماندهی سپاه سیدالشهدا و جمعی از مسئولین نواحی استان تهران به منظور بازدید از زیرساخت های محل اسکان کاروان های راهیان نور و آماده سازی جهت استفاده زائران، عازم استان خوزستان شد.

 

/انتهای خبر

 

 

خبرنگار: ف. خانی

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار