خبرهای داغ:

تبیین درست دوران قبل و بعد از انقلاب اسلامی برای نسل جوان جامعه انجام شود

شاهرود_ امام جمعه شهر بسطام گفت: باید تبیین درستی نسبت به وقایع انقلاب و نظام طاغوت ر ابعاد مختلف صورت گیرد تا مشخص شود ایران با انقلاب اسلامی از کجا به این نقطه از تاثیرگذاری و رشد رسیده است.
کد خبر: ۹۴۸۶۱۲۵
|
۰۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۴

تبیین درست دوران قبل و بعد از انقلاب اسلامی برای نسل جوان جامعه انجام شودبه گزارش خبرنگار بسیج، حجت‌الاسلام سید علی رضوی نسب در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر بسطام به میزبانی مصلی آستان مقدس امامزاده سید ابوالقاسم (ع) به بررسی وجوب حجاب و عفاف از منظر عقل پرداخت و اظهار کرد: در دنیای امروز حتی آن‌هایی هم که دین ندارند بالاخره عقل دارند، ما هم نمی‌خواهیم دعوت به دین اسلام کنیم بلکه می‌گوییم اگر عقل دارید عقلتان این مصلحت را می‌فهمد و به خاطر این مصلحت باید پوشش را رعایت کرد.
امام جمعه بسطام در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تبریک پیشاپیش میلاد امام اول شیعیان و ایام البیض بیان کرد: در بسیاری از شهر‌های ایران در روز‌های سیزدهم، چهاردهم و پانزدهم ماه پر فیض رجب مراسم اعتکاف در مساجد جامع شهر‌ها برپا می‌شود و یکی از عبادت‌های اثرگذار در زندگی فردی و اجتماعی محسوب می‌گردد.
رضوی نسب با تبریک فرارسیدن دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد: باید تبیین درستی نسبت به وقایع انقلاب و نظام طاغوت که به عنوان ژاندارم منطقه بر مردم حکومت می‌کرد در ابعاد مختلف صورت گیرد تا مشخص شود ایران با انقلاب اسلامی از کجا به این نقطه از تاثیرگذاری و رشد رسیده است.
او ادامه داد: باید دستاورد‌های دولت مردمی که با وجود همه تحریم‌ها و تلاش‌های دشمنان برای این کشور و مردم به ارمغان آمده است به خوبی برای ملت شریف تبیین و تشریح شود.
امام جمعه بسطام با تشکر از مردم شریف برای صرفه جویی در مصرف گاز در روز‌های سرد این مردم را که مثل همیشه مشت محکمی بر دهان دشمنان نظام و اسلام زدند شایسته بهترین‌ها دانست.
او به هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم توسط دشمنان اسلام اشاره کرد و گفت: این حرکت‌ها از سوی دشمنان برنامه‌ریزی شده و محکوم است.
مردم شهیدپرور و ولایتمدار بخش بسطام با قرائت قرآن و پس از اقامه نمازجمعه در راهپیمایی محکومیت اهانت به قرآن کریم همزمان با سراسر کشور شرکت کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار