وظیفه امروز روحانیون جهاد تبیین و روشنگری است

زنجان _ کارگاه جهاد تبیین با حضور حجت الاسلام بیگدلی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان زنجان و جمعی از روحانیون و طلاب برجسته شهرستان سلطانیه در این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۸۶۰۶۷
|
۰۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۵

در این دیدار حجت الاسلام بیگدلی ضمن تبریک فرارسیدن ماه رجب، اظهار داشت:در روایات آمده است ماه رجب، ماه خداوند است و بهترین فرصت برای استجابت دعا می‌باشد و این ماه فرصتی برای آماده شدن برای میهمانی خداوند در ماه مبارک رمضان است.

وی در ادامه گفت:امروز ما روحانیون و طلاب وظیفه دو چندان در مقابل توصیه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نسبت به موضوع جهاد تبیین و روشنگری داریم.

حجت الاسلام بیگدلی تأکید کرد:این مسئولیت بر دوش ما است که اجازه ندهیم دشمن جوانان و نوجوانان ما را گمراه کند و برای روشنگری و بصیرت افزایی باید اقدامات لازم صورت بگیرد.

وی با بیان اینکه ما مدیون خون شهدا و امام راحل (ره) هستیم، افزود:دشمن از ابتدای انقلاب تاکنون برای لطمه زدن به انقلاب اسلامی از هر فتنه‌ای استفاده کرده است و امروز می‌بینیم با جنگ شناختی و ترکیبی وارد میدان شده است.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به اینکه در چنین شرایطی ما باید در مقابل دشمنان ایستادگی کنیم و کشور ایران عزیز را از جهات مختلف تقویت کنیم، خاطرنشان کرد:همانطور که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) فرمودند با کار جهادی می‌توان در مقابل دشمن ایستاد چرا که ایران اسلامی قوی است و میتواند در مقابل زورگویان بایستد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار