خبرهای داغ:
معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری سمنان:

تغییر ۷۸ درصد مدیران استان سمنان در دولت سیزدهم/اختصاص ۱۴ درصد تسهیلات مصوب کشور به استان

شاهرود_ معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری سمنان گفت: ۴۹۲ مصوبه در سفر‌های استاندار به مناطق مختلف تصویب شده که ۸۲ درصد از آن‌ها اجرایی شده است.
کد خبر: ۹۴۸۵۹۵۰
|
۰۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۵:۵۰

تغییر ۷۸ درصد مدیران استان سمنان در دولت سیزدهم/اختصاص ۱۴ درصد تسهیلات مصوب کشور به استانبه گزارش خبرنگار بسیج، احمد ریواده در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران به میزبانی فرمانداری ویژه شهرستان شاهرود با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مشاور رسانه‌ای استاندار و ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان، بیان اینکه هدف دولت سیزدهم پاسخگویی به مردم است و این مهم به همه مسئولین ابلاغ شده است اظهار کرد: شورای اطلاع رسانی استان بیش از هر زمان با دبیری شخص استاندار فعالیت دارد.
او با بیان اینکه دولت سیزدهم دبیری شورای اطلاع رسانی در استان‌ها را به استانداران سپرده است، اضافه کرد: این شورا مدیران را مکلف کرده تا در صورت بروز ابهامات یا پرسش از سوی خبرنگاران، مدیران اجرایی موظفند ظرف مدت یک ساعت پاسخگو باشند و پاسخ خود را به صورت رونوشت به شورای اطلاع رسانی استان نیز ارسال نمایند.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار سمنان با بیان اینکه رئیس جمهور در ابتدای دولت مردمی از طرح تحولی رونمایی کرد که چالش‌ها و تحولات لازم در تمام عرصه‌ها در آن لحاظ شده است، گفت: همه دولت مردان وظایف محوله را بر حسب عملکرد به این مورد تنظیم نموده اند.
ریواده با بیان اینکه اتفاقات بسیار خوبی در این دولت رخ داده، اما عده‌ای علاقه به شنیدن و نوشتن در این خصوص ندارند، بیان کرد: رهبر معظم انقلاب در دیدار با مسئولین سازمان تبلیغات اسلامی بیان داشتند که اقدامات نباید صرفا ویترینی و بی اثر باشد لذا باید مدیران در دولت خود را آماده هرگونه نقد و پاسخگویی کنند.
او با بیان اینکه در ارزیابی‌های صورت گرفته در ۱۱ شاخص از ۱۳ شاخص، استان سمنان در بین پنج استان برتر کشور قرار داشته است، اضافه کرد: در دولت سیزدهم بالغ بر ۱۵۰ کاروان مردمی با حضور شخص استاندار و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی به نقاط مختلف استان اعزام شده تا مردم از نزدیک و چهره به چهره مشکلاتشان را عنوان کنند.
معاون استاندار سمنان با بیان اینکه ۷۸ درصد مدیران استان سمنان در دولت سیزدهم تغییر کردند که در این شاخص استان رتبه اول را دارد، گفت: امروز خوشبختانه سهم مدیریت شهرستان‌های استان ارتقا پیدا کرده است.
ریواده  با بیان اینکه ۱۴ درصد کل تسهیلات مصوب کشور به استان سمنان اختصاص یافته و در سفر دور قبل رئیس جمهور شاهد ۱۰ هزار میلیارد تومان مصوبه بودیم، بیان کرد: ۱۰ هزار وام ۱۵ میلیون تومانی مصوب سفر اول رئیس جمهور در استان پرداخت شده که نشان می‌دهد اقدامات خوبی در راستای اشتغال و توسعه صورت گرفته است لذا خبرنگاران به ما در راستای بیان این اقدامات کمک کنند.
ریواده با بیان اینکه در همین یک سال و نیم اخیر دو هزار و ۷۰۰ دانشمند ایرانی که به خارج از کشور مهاجرت کرده بودند به ایران بازگشته‌اند، اظهار داشت: ما در رصد منظومه شمسی و تلسکوپ امروز در زمره ۱۰ کشور شاخص جهان هستیم و این‌ها کار‌هایی است که برای توسعه کشور عزیزمان رخ داده است.
معاون استاندار سمنان با بیان اینکه ۴۹۲ مصوبه در سفر‌های استاندار به مناطق مختلف تصویب شده که ۸۲ درصد از آن‌ها اجرایی شده است، بیان کرد: روابط عمومی دستگاه‌ها موظفند این مصوبات را در اختیار همه رسانه‌ها قرار دهند تا اگر دیگر بار سفر‌هایی برگزار گردید، مردم در جریان آنچه که در دور نخست این سفر‌ها اتفاق افتاده است، قرار بگیرند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار