معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری کرج:

بدون اخذ مجوز، اجازه برگزاری رویداد مد و لباس در کرج داده نمی شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری کرج گفت: هیچ موسسه و فرد حقیقی بدون اخذ مجوز از مراجع ذیصلاح اجازه برگزاری هیچ گونه رویدادی را با عناوین کارآفرینی، بلاگری در حوزه مد و لباس و ... ندارد.
کد خبر: ۹۴۸۵۸۲۷
|
۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۴

بدون اخذ مجوز، اجازه برگزاری رویداد مد و لباس در کرج داده نمی شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، مهدی آقابراری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری کرج با اشاره به درخواست های متعدد از فرمانداری کرج برای اخذ مجوز برگزاری رویداد مد و لباس، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز را متولی ساماندهی مد و لباس در استان دانست و گفت: هیچ گروهی تحت عناوینی همچون بلاگر فعال در حوزه مد و لباس، کارآفرینی، رویداد پوشش اسلامی و ... بدون اخذ مجوز از مراجع ذیصلاح اجازه برگزاری این رویداد را در شهر کرج ندارد.

وی با اشاره به رصد و نظارت بر تمامی فعالیت های این حوزه توسط دبیرخانه عفاف و حجاب فرمانداری کرج مطرح کرد: در خصوص درخواست های برگزاری ایونت و رویدادهای مد و لباس با عناوین کارآفرینی و ... ابتدا باید مدارک مربوطه به فرمانداری کرج و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز ارائه شود. پس از احراز صلاحیت و بررسی در دبیرخانه عفاف و حجاب فرمانداری و اخذ مجوز از اداره اماکن، اقدامات قانونی در این زمینه انجام می شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری کرج استفاده از سالن های اماکن عمومی دولتی را نیز برای برگزاری رویدادهایی تحت عناوین پوشش اسلامی، عفاف و حجاب و ... نیازمند اخذ مجوز قانونی دانست و تصریح کرد: مدیر هیچ سالن عمومی در دستگاه های دولتی کرج پس از دریافت مجوزهای لازم، به منظور اختصاص فضا در جهت حمایت از رویدادهای حوزه عفاف و حجاب اجازه دریافت وجه از تولیدکنندگان را ندارد.

آقابراری با بیان اینکه از تمامی فعالان و تولیدکنندگان این حوزه در چارچوب قانون و پس از کسب مجوزهای قانونی حمایت خواهد شد، خاطرنشان کرد: تمامی رویدادهای حوزه مد و لباس در کرج باید از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، فرمانداری ویژه شهرستان کرج و اداره اماکن مجوز قانونی داشته باشند و در فرآیند اجرا نیز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان متولی ساماندهی مد و لباس در استان باید بر روند اجرای کار نظارت داشته باشد.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار