خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه شهیده موسوی روستای آبرومند شهرستان بهار خبر داد

پرداخت وام‌های قرض الحسنه خیرین آبرومندی در راستای اشتغالزایی و تسویه بدهی جوانان معلول

همدان-فرمانده پایگاه شهیده موسوی روستای آبرومند شهرستان بهار از پرداخت وام‌های قرض الحسنه خیرین آبرومندی در راستای اشتغالزایی و تسویه بدهی جوانان معلول خبر داد.
کد خبر: ۹۴۸۵۷۷۵
|
۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۱

کبری بهرامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار با اشاره به فعالیت‌های جهادی یک ماه اخیر پایگاه شهیده موسوی روستای آبرومند بهار اظهار کرد: با همکاری گروه جهادی و بسیجیان پایگاه و مؤسسه عطر مشکات مهدویت استان همدان بالغ بر ۲۰ میلیون تومان در قالب‌های مختلف برای کمک به خانواده‌های نیازمند هزینه شده است.

وی افزود: این کمک‌ها در قالب توزیع بسته‌های حمایتی و معیشتی مومنانه و گوشت قربانی ۳ عدد گوسفند بین فقرا و خانواده‌های بدسرپرست آبرومند، کمک‌های نقدی برای درمان بیماری‌های سرطانی و به صورت وام قرض الحسنه به جوانان معلول برای اشتغالزایی و تسویه بدهی انجام شد.

مسئول پایگاه شهیده موسوی روستای آبرومند شهرستان بهار بیان کرد: از دیگر فعالیت‌های فرهنگی پایگاه تهیه بسته‌های مادی و معنوی، نشر بسته‌های فرهنگی با محتوای شناخت امام زمان(عج)، غبار روبی مزار شهدا در مناسبت‌های مختلف و در راستای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی تقدیر از کادر درمان خانه بهداشت در مناسبت‌های مختلف با حضور بسیجیان بوده است.

وی تصریح کرد: همچنین در راستای زنده نگه داشتن یاد شهدا و تعظیم مادران شهدا از مادران شهیدان عقیقی و اکبر بهرامی و شهید دشت آرا  تجلیل به عمل آمد و سعی می‌شود این سنت حسنه در بین بسیجیان تقویت شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار