خبرهای داغ:

تسهیل در کمک رسانی به نیازمندان از مزایای قرارگاه مواسات است

نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت:مزیت قرارگاه مواسات و کمک مومنانه در متمرکز شدن خدمات و تسهیل در کمک رسانی به نیازمندان است.
کد خبر: ۹۴۸۵۷۵۳
|
۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، جلسه استانی قرارگاه مواسات و کمک مومنانه با حضور حجت الاسلام والمسلمین مطیعی نماینده ولی فقیه در استان سمنان برگزار شد.

 نماینده ولی فقیه در استان در این جلسه با بیان اینکه تقوای الهی رمز ماندگاری خدمت است گفت: مزیت قرارگاه مواسات و کمک مومنانه در متمرکز شدن خدمات و تسهیل در کمک رسانی به نیازمندان است.

 وی با بیان اینکه نیاز است آمار کمک های توزیع شده شفاف باشد و به اطلاع مردم رسانده شود گفت: عدالت در توزیع کمک ها و خدمات همانند گذشته باید در همه جای استان رعایت شود.

 حجت الاسلام والمسلمین مطیعی تصریح کرد: برنامه ریزی و انسجام همکاری ها در جمع آوری و توزیع کمک در بین نيازمندان باید در همه ایام سال وجود داشته باشد.

 سردار شوقانی جانشین فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان در این جلسه با بیان اینکه کرونا جلوه اتصال مردم و دستگاه ها و نهادهای خدمت رسان برای کمک به نیازمندان بود گفت: خدماتی که در نهضت کمک مومنانه ارائه می شود از مردم و برای مردم است.

 وی عملکرد استان در توزیع کمک های مومنانه و ارائه خدمات به نیازمندان در استان را مطلوب ارزیابی کرده و اظهار داشت: همکاری دستگاه ها و نهادها برای خدمت رسانی در نهضت مواسات الگوی کار جهادی برای خدمت رسانی بوده است.

 مهدی کاشفی دبیر قرارگاه محرومیت زدایی استان هم با اشاره به ارائه ۵۴۰ میلیارد تومان خدمت به نیازمندان استان در رزمایش مواسات و کمک مومنانه گفت: تجمیع ظرفیت دستگاه ها و نهاد ها برای خدمت رسانی تاثیر بسزایی در تسهیل در خدمت رسانی داسته است.

وی با بیان اینکه بیش از ۵۰۰ هزار بسته معیشتی تاکنون در رزمایش مواسات در بین نیازمندان استان توزیع شده است افزود: همچنین بیش از ۱۸۰۰ سری جهیزیه در همین رزمایش در بین زوج های نیازمند استان توزیع شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار