مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان البرز:

اردوهای راهیان پیشرفت برای دانش‌آموزان هویت‌ساز است

اردوی راهیان پیشرفت با هدف آشنایی جوانان با دستاوردهای انقلاب در استان البرز همزمان با سراسر کشور برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۸۵۷۱۶
|
۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۱

به گزارش سرویس دانش آموزی خبرگزاری بسیج سرهنگ پاسدار سعید اخلاقی، مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: اردوی راهیان پیشرفت با هدف آشنایی جوانان با دستاوردهای انقلاب در استان البرز همزمان با سراسر کشور برگزار شد.
وی ادامه داد: 4 هزار و 229 نفر از دانش آموزان البرزی از مراکز علمی و پژوهشی استان مانند شهرک صنعتی هشتگرد، اشتهارد، موزه خطای دید، مجموعه سرم‌سازی رازی، موزه زیست‌شناسی دانشگاه کشاورزی و ... بازدید کردند.
اخلاقی افزود: دشمن با استفاده از امکانات رسانه‌ای در جنگ نرم، باورهای مردم را مورد حمله قرار داده، که در این زمان رسالت تبیین و بصیرت افزایی نسل آینده بسیار مهم و ضروری است.
مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان البرز گفت: دانش آموزان حتی از ظرفیت‌های علمی استان مطلع نبودند و دیدن این فضاها روحیه امید و تلاش را در آن‌ها زنده کرد.
وی گفت: امروز دشمن با جنگ روایت‌ها پیشرفت‌های علمی کشور را نمایشی جلوه می‌دهد که بازدید علمی دانش آموزان از این مکان‌ها دروغ بودن اظهارات دشمنان را در فضای سایبر نمایان کرده و چهره پلید آن‌ها را نشان می‌دهد.
اخلاقی ادامه داد: اردوی راهیان پیشرفت نیز به صورت ویژه در ایام دهه فجر در استان برگزار می‌شود.
این مسئول در خاتمه خاطرنشان کرد: ایران با پیشرفت‌های علمی و آموزشی در سطوح متوسطه و عالی به جامعه‌ای دانش‌بنیان تبدیل شده که کسب مدال‌های پرافتخار در میادین رقابت‌های علمی دنیا مهر تاییدی بر این ادعا است که رسالت ما تبیین این دستاوردها می باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار