مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد:

جذابیت دین اسلام باعث درمانگی کشورهای غربی شده است

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: قرآن مظهر آزادگی است و این منجر به درماندگی کشورهای غربی در جلوگیری از پیشرفت اسلام شده است.
کد خبر: ۹۴۸۵۴۹۵
|
۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، حجت الاسلام علیرضا نجیمی در پی هتک حرمت به قرآن کریم اظهار داشت: دین مبین اسلام و کتاب آسمانی قرآن کریم، مظهر آزادی برای همه مردم و از بین رفتن بردگی‌ها در دنیا است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره تکرار کلمه «آزادی بیان» در گفتار و رفتار مسئولان آمریکایی و اروپایی افزود: از نظر مقامات مسئول این کشورها، آزادی بیان فقط در زمان اهانت به دین مبین اسلام و کتاب آسمانی قرآن مجاز است.

وی گفت: در صورتی که اگر در همین کشورها، رفتار مشابهی درباره ادیان دیگر یا خطوط قرمز دیگری که خودشان تعریف کرده‌اند، انجام شود، به شدت برخورد کرده و آن فرد را زندانی و شکنجه می‌کنند.

حجت الاسلام نجیمی ادامه داد: این قبیل اقدامات و جسارت به مقدسات دینی، احساسات مسلمانان سراسر جهان را جریحه دار کرده و مسئولان کشور‌های سوئد و هلند باید درباره این اقدامات و اهانت‌های انجام شده باید پاسخگو باشد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد در پایان گفت: هتک حرمت به قرآن کریم نشان از جذابیت اسلام و احکام آن در بین مردم دنیا دارد که منجر به درماندگی کشور‌های غربی در جلوگیری از پیشرفت اسلام شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار