مسئول بسیج رسانه استان مرکزی:

آیین اختتامیه جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان مرکزی برگزار می‌شود

مسئول بسیج رسانه استان مرکزی گفت: اختتامیه مرحله استانی سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر با حضور مسئول سازمان بسیج رسانه کشور، روز پنج شنبه ۶ دی‌ماه در فرهنگسرای شهر اراک برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۴۸۵۲۸۶
|
۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۵

احسان ربیعی، مسئول بسیج رسانه استان مرکزی از برگزاری آیین اختتامیه جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان مرکزی خبر داد و گفت: اختتامیه مرحله استانی سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان مرکزی با معرفی و تجلیل از برگزیدگان این دوره از جشنواره برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه فراخوان ارسال آثار به سومین دوره جشنواره رسانه‌ای استان آبان تا پایان آذرماه سال‌ جاری اعلام شده بود، افزود: ۲۸۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که در هر بخش آثار از سوی داوران ارزیابی و برترین ها معرفی شدند.

ربیعی به بخش‌های موضوعی این جشنواره اشاره کرد و بیان داشت: در جشنواره ابوذر فعالانه رسانه‌ای استان آثار خود را در قالب گزارش خبری، مصاحبه، گزارش تحقیقی و تحلیلی، عکس، یادداشت و سرمقاله، گزارش ویدئویی، تیتر، مستند، موشن گرافی، پادکست و اینفوگرافی و در موضوعات مقابله با آسیب‌های اجتماعی، دستاوردهای انقلاب اسلامی، تولید دانش‌بنیان و اشتغال آفرین، پیوند رسانه و صنعت، جهاد تبیین، بسیج و حوزه‌های اقدام، بیانیه گام دوم انقلاب، مکتب شهید سلیمانی، خانواده، جامعه، فرزند آوری و سبک زندگی ایرانی اسلامی و امید و نشاط‌آفرینی به دبیرخانه ارسال کرده بودند.

مسئول بسیج رسانه استان مرکزی گفت: آیین اختتامیه سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان با سخنرانی دکتر کارآموزیان مسئول سازمان بسیج رسانه کشور، ساعت ۹ صبح روز پنجشنبه، ۶ دی‌ماه در فرهنگسرای شهر اراک و برگزار می‌شود و از برگزیدگان این دوره از جشنواره تجلیل به عمل می آید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار