خبرهای داغ:
سرهنگ هندی ورکانه:

امروز وظیفه ما قدرتمند شدن است/ نیازمند مسئولین کارآمد در جامعه هستیم

همدان-فرمانده سپاه بهار بابیان اینکه در جامعه به مسئولین کارآمد نیاز داریم، گفت: امروز در پیچ تاریخی هستیم که باید از آن عبور کنیم و وظیفه ما قدرتمند شدن است.
کد خبر: ۹۴۸۵۱۰۱
|
۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ مهدی هندی ورکانه در آیین تکریم و معارفه مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان بهار اظهار کرد: توانمندي‌های هر فرد در جایگاهی که قرار دارد باعث تمایز وی ازدیگران می‌شود و اعتماد و اطمينان دیگران را به همراه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه در جامعه به مسئولین کارآمد نیاز داریم و باید ساختار فکری و نگاه به مسئولینی باشد که کارآمد هستند، گفت: امروز در پیچ تاریخی هستیم که باید از آن عبور کنیم و وظیفه ما قدرتمند شدن است.

فرمانده سپاه ناحیه بهار تصریح کرد: باید با مطالعه، از تغییرات مهم در دنیا و کشور آگاه باشید و برای رسیدن به هدف غایی یعنی تمدن‌سازی صبر و تحمل و تلاش کنیم، چرا که دشمن جنگ روانی رسانه‌ای راه انداخته و تصویرسازی می‌کند و راه مأیوس کردن بدخواهان از دشمنی، قوی شدن ایران است.

مسئول سابق بسیج جامعه زنان شهرستان بهار نیز در این مراسم با اشاره به مقدس بودن نام و مقام بسیجی، بر بسیجی بودن و بسیجی ماندن تاکید کرد و افزود: اگر پاسدار و بسیج هستیم باید برآن مراقبت کنیم، باید خودسازی کنیم و صفا، اخلاص، معنويت، اخلاق و منش را در خود تقویت کنیم و توكل خود را به خداى متعال از دست ندهيد، تا در این مسیر مقدس بر دشمن پیروز شویم چنانچه بنیانگذار انقلاب، امام خمینی(ره) همواره بر خلوص و صفای بسیجیان غبطه می‌خورد و از خدا می‌خواست تا با‏‎ ‎‏بسیجیان محشور شود.

فاطمه کتابی اصل موفقیت‌های خود را در این چند سال مرهون اتحاد و همدلی و زحمات تک تک بسیجیان عنوان کرد و گفت: رسالت بزرگی بر دوش ما است و باید امانت بزرگی را به سرمنزل مقصود و دست صاحب اصلی برسانیم و برای ماندن در این راه از خدا کمک بگیریم و به توصیه‌های مقام معظم رهبری که «دشمن شناس باشید و نقطه ضعف دشمن را بشناسید و نقشه راهش را بدانید»، عمل کنیم.

در این مراسم از زحمات فاطمه کتابی اصل تقدیر و مریم طلایی نیک به عنوان مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان بهار معرفی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار