خبرهای داغ:
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین؛

مشارکت ۱۶۶ میلیاردی قزوینی ها در کمک به نیازمندان

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین گفت: طی ۹ ماهه سال جاری قزوینی ها بیش از ۱۶۶ میلیارد و ۹۴۴ میلیون تومان در کمک به نیازمندان و محرومان مشارکت مردمی کرده اند.
کد خبر: ۹۴۸۵۰۲۶
|
۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۳

قزوین_ همت امانی در گفتگو با خبرنگار بسیج بیان کرد: رویکرد کمیته امداد امام خمینی (ره) در اجرای فعالیت های خود توسعه فرهنگ انفاق و نیکوکاری است تا این فرایند به ارتقای خدمت رسانی به محرومان و نیازمندان منجر شود.

وی ادامه داد: در این رویکرد استفاده از ظرفیت های مختلف مردمی برای کمک به ارتقای معیشت محرومان و رفع مشکلات آنها مدنظر است که در قالب طرح های مختلف اجرایی می شود.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: طی ۹ ماهه سال جاری قزوینی ها بیش از ۱۶۶ میلیارد و ۹۴۴ میلیون تومان در کمک به نیازمندان و محرومان مشارکت مردمی کرده اند.

وی افزود: از این میزان بیش از ۷۱ میلیارد و ۷۸۲ میلیون تومان در ۱۷۸ مرکز نیکوکاری توسط اعضای این مراکز که اقشار مختلف مردم هستند، جمع آوری و برای محرومان و نیازمندان صرف شده است.

امانی عنوان کرد: همچنین بیش از ۱۰ میلیارد و ۳۸۵ میلیون تومان از مجموع کمک های مردمی جمع آوری شده صدقه بوده که در ۱۱۶ هزار و ۵۷۴ صندوق صدقات واریز شده است.

وی خاطرنشان کرد: یکی از طرح های دیگر مشارکت های مردمی طرح اکرام ایتام و محسنین است که طی این مدت بیش از ۳۴ میلیارد و ۳۲۹ میلیون تومان کمک ۳۰ هزار و ۸۶۷ حامی به ۶ هزار و ۳۲۸ فرزند محسنین و یک هزار و ۲۸۱ فرزند یتیم واریز شده است.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین یادآورشد: عموم مردم نیکوکار می توانند کمک های خود را از طریق کد مهربانی # ۰۲۸*۸۸۷۷* اهداء کنند.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها