بیانیه انجمن تعزیه سازمان بسیج هنرمندان استان قزوین در دفاع از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

در پی اقدام شنیع اتحادیه اروپا در تحریم سپاه انجمن تعزیه سازمان بسیج هنرمندان استان قزوین در محکومیت این اقدام و در دفاع از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیانیه داد.
کد خبر: ۹۴۸۴۹۶۲
|
۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج؛ در پی اقدام شنیع اتحادیه اروپا در تحریم سپاه انجمن تعزیه سازمان بسیج هنرمندان استان قزوین در محکومیت این اقدام و در دفاع از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیانیه داد.

در متن این بیانیه آمده است:

يَوْمَ لَايُغْنِي عَنْهُمْ كَيْدُهُمْ شَيْئًاوَلَاهُمْ يُنْصَرُونَ؛ روزی که نیرنگشان چیزی ازعذاب راازآنان دفع نمیکندویاری هم نخواهندشد. ‌‎‌‌

دربرهه‌ای که نقش‌آفرینی و همراهی سربازان راه اسلام در اخبار منتشر است، دولت های خارجی، حماقت و دشمنی را با خوش‌رقصی برای صهیونیسم و تروریستی خواندن سپاه به نمایش گذاشتند. هرچنددرک ارتباط#سپاه_و_مردم، برای دشمنان این خاک، ناممکن است، اما همگان می‌دانند که چه جنگ باشد، چه قهر طبیعت، چه مقابله با داعش و منافقین کوردل، چه مجاهدت در راه‌ سازندگی، سپاه مردم‌ ایران، حافظ جان و مال، شرف و ناموس #ایران و ایرانی بوده، هست، خواهد بود. مطمئناً همین قدرت متکی برمردم، اشراف اطلاعاتی، امنیتی بر اوضاع منطقه و کشور است که لرزه بر اندام استکبار انداخته و اتاق فکر، لاپوشانی شکست‌های پی‌درپی منطقه‌ای و فرار از مذمت‌های افکار عمومی را در قرار دادن سپاه در لیستی دانسته؛ قطعا راهی شکست‌خورده را برگزیدند #ما_تعزیه_خوانان‌ ضمن ابراز انزجار از این اقدام غیرقانونی و نابخردانه‌ #پارلمان_اروپا که با توجه به نقض قوانین بین‌المللی، نقض صریح حاکمیت ملی،تهدیدی علیه امنیت ملی کشور محسوب میشود و مطابق اصل۱۵۰ قانون اساسی، فارغ از دیدگاه‌های سیاسی و بر مبنای وظیفه‌ی ملی، این اقدام بلاهت منبعث از تفکر صهیونیستی را به عنوان برگی سیاه در کتاب‌های تاریخ خود درج مینماییم‌ و حمایت خود را اعلام داشته و میدانیم برخلاف تحلیل‌های دشمنان تقویت وحدت ملی، همدلی و انجسام بین مردم و سپاه خواهد بود .

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار