بسیج ادارات و کارمندان کهگیلویه و بویراحمد اقدام مذبوحانه پارلمان اروپا علیه سپاه را محکوم کرد

هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان کهگیلویه و بویراحمد در بیانیه ای تصمیم نمایندگان پارلمان اروپا و قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست سازمان های تروریستی را محکوم کرد.
کد خبر: ۹۴۸۴۸۰۳
|
۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّةٍ وَمِن رِباطِ الخَيلِ تُرهِبونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَعَدُوَّكُم.

مقام معظم رهبری: انقلاب، زنده و پویاست. پاسدار انقلاب، پاسدار چنین موجود زنده و پویا و متحرک و پیشرونده‌ای است. اگر این نبود، تا کنون انقلاب اسلامی و نظام اسلامی باید ده کفن پوسانده باشد. اما موجود زنده را نمی‌شود دفن کرد و از تحرک باز داشت؛ زنده است و زنده خواهد ماند. اروپای ناتوان در تامین امنیت خود با پرورش و حمایت از تروریسم و گروه‌های تروریستی و در راس آنها رژیم غاصب وکودک کش صهیونیستی، امنیت خود را در ناامن نمودن کشورهای مظلوم جهان و منطقه غرب آسیا می داند. همین کشورها با تمام توان تلاش کردند با همکاری برخی از کشورهای منطقه از جمله عربستان سعودی و با ابزار رسانه و ایجاد جنگ ترکیبی و اغتشاشات در کشورمان سرپوشی بر بحران‌های ایجاد شده در کشورهایشان بگذارند.

اروپا پس از شکست در ناامن ساختن ایران اسلامی و دور نمودن داعش از منطقه از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان منحصربفردترین سازمان ضد تروریستی در منطقه و جهان، گوش به‌فرمان داعش و رژیم کودک‌کش اسرائیلی بنا دارد سازمان مردمی وضد تروریستی را در لیست گروه تروریستی قرار دهد. تروریستی اعلام کردن نهاد رسمی نظامی ایران، اقدامی بی‌سابقه و بدعتی خطرناک در حقوق بین‌الملل و برخلاف منشور سازمان ملل است.

این بار نیز پارلمان اروپا چون غلامان حلقه به گوش در تبعیت از اربابان جنایتکار و مکار خود، وارد یک کارزار خفت آفرین شده و تلاش دارد با برچسب زدن اتهام واهی به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اقتدار ایران عزیز را خدشه دار نموده و به کارفرمایان خود خوش خدمتی نمایند، اما مردم ایران اسلامی همگی به این نیروی مردمی،انقلابی و مقتدر می بالند و افتخار می کند و می دانند این حرکتها از سر درماندگی، استیصال و شکست نقشه ها و توطئه هایی است که در این چند ساله اخیر مخصوصا در طراحی و اجرای آشوب و اغتشاشات اخیر شاهد بودیم.

جهان غرب امروز می داند که در آستانه زوال ونابودی قرن ها استعمار واستثمار ملت های مظلوم قرار گرفته است. امروز می داند که دیگر سد محکمی چون جمهوری اسلامی با اقتدار بلا منازع سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در برابر چپاول آنان قرار گرفته است. سپاه تنها نیروی مسلح مردمی جهان است که بخش اعظم توان خود را از نیروهای مردمی بسیج گرفته و این گونه اقدامات مذبوحانه نه تنها پایگاه مردمی آن‌ را کاهش نداده بلکه بر محبوبیت مردمی و جایگاه آن در قلب ملت‌ها خواهد افزود.

این اقدام همچون سایر شرارت ها محکوم به شکست است، چراکه سپاه پاسداران به‌عنوان نیرویی از بطن مردم و از جنس مردم همواره حامی مظلومان و مستضعفان بوده است وهمه ملت ایران می دانند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از دستاوردهای بزرگ ملت و انقلاب اسلامی ایران است که علاوه بر حفظ امنیت و مسائل دفاعی، در عرصه‌های دیگری همچون سازندگی، عمران، خدمت‌رسانی به محرومان، و حفظ امنیت منطقه، نقش‌آفرینی می‌کند.

هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج ادارات و کارمندان بهمراه مدیران و کارکنان ادارات دستگاههای اجرایی استان کهگیلویه و بویراحمد، این اقدام بزدلانه پارلمان اروپا در تروریستی خواندن سپاه پاسداران را محکوم واعلام می دارد که مردم ایران تا ابد خود را قدردان فرزندان دلاورمرد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می داند که امنیت پایدار کشور ونابودی تروریست های ساخته اروپا و آمریکارا به دست همین غیور مردان صورت گرفت وبا قاطعیت اعلام می کنیم که ما مدیران و کارکنان ادارات و دستگاههای اجرایی استان نیز یکایک سپاهی هستیم و از آرمان های نظام وانقلاب دفاع می کنیم.

هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان کهگیلویه و بویراحمد

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار