به میزبانی ناحیه مقاومت امام سجاد(ع)؛

برگزاری بیست و نهمین دوره مسابقات قرآن و عترت بسیج

مسئول معاونت تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت امام سجاد(ع) از برگزاری بیست و نهمین دوره مسابقات قرآن و عترت بسیج در امام زاده محمد(ع) خبر داد.
کد خبر: ۹۴۸۴۷۴۴
|
۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۵

حسین عسگری، مسئول معاونت تعلیم و تربیت سپاه ناحیه امام سجاد(ع) در حاشیه برگزاری بیست و نهمین دوره مسابقات قرآن و عترت به همت دارالقرآن و سازمان بسیج جامعه زنان این ناحیه که در آستان مقدس امامزاده محمد(ع) برگزار شد، در گفت و گو با خبرنگار بسیج از کرج، گفت: این دوره با حضور منتخبان و نخبگان قرآنی در سطح ناحیه برگزار شد.

وی ادامه داد: شرکت کنندگان در این دوره در رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل، حفظ از ۳۰ جزء، حفظ کل قرآن و مفاهیم هر یک از ۳۰جزء قرآن به صورت حضوری باهم به رقابت پرداختند.

عسگری عنوان کرد: از نفرات برتر این مسابقات در مراسم اختتامیه هفته آینده تجلیل خواهد شد و منتخبین این مسابقات از ناحیه امام سجاد (ع) در مسابقات سراسری به میزبانی دارالقرآن سپاه امام حسن مجتبی (ع) در اواسط بهمن ماه شرکت خواهند کرد و در نهایت مسابقات کشوری در پایان بهمن ماه برگزار خواهد شد که انشالله بسیجیان ناحیه امام سجاد (ع) رتبه کسب خواهند کرد.

وی در بخش دیگر از این گفتگو گفت: هدف ما از اجرای این نوع مسابقات، ایجاد حرکتی قرآنی در بین آحاد جامعه به خصوص تشکل های قرآنی، گروه های قرآنی، خانواده و جوانان و نوجوانان است.

در ادامه پاسدار حسین عسگری مسئول معاونت تعلیم و تربیت ناحیه امام سجاد(ع) با اشاره به فرمایشات رهبری اشاره کرد، گفت: در این فضای آلوده مادیات، شایسته است در دریای بی کران معنویت قرآن کریم شنا کرد، تا از پلیدی های دنیا پاک شد و این، جز با انس مدام با این کتاب آسمانی ممکن نیست، با تمام توان امیدواریم بتوانیم اینگونه برنامه ها را به نحو احسنت برگزار کنیم تا مورد رضایت آقا امام زمان عج و خدای یگانه قرار بگیرد.

خبرنگار: سپیده بهرامی

انتهای پیام/ ر

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار