نماز جمعه بخش گلستان به امامت حجت الاسلام نورپور اقامه شد

آئین عبادی، سیاسی نماز جمعه بخش گلستان با حضور جمعی از مسئولین شهرستانی و نمازگزاران مومن و ولایتمدار در محکومیت بیانیه واهی و غیرقانونی اتحادیه اروپا در خصوص تروریست دانستن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در مصلی شهر گلستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۸۴۷۰۸
|
۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج: امام جمعه شهر گلستان حجت الاسلام نورپور ضمن محکوم کردن اقدام اخیر اروپا، قطعنامه اخیر برعلیه سپاه پاسداران را فاقد هر گونه وجاهت بین المللی دانست و گفت: پارلمان اروپا در ادامه حمایت های اتحادیه اروپا از اغتشاشگران در ایران دیروز طی قطعنامه ای غیر الزام آور و پیشنهادی، سپاه پاسداران را در فهرست به اصطلاح گروههای تروریستی قرار داده! اقدامی که برای اروپایی ها جز خسران و پیشمانی حاصلی نخواهد داشت.

نورپور ادامه داد: این اقدام فاقد وجاهت بین المللی است ؛ چرا که برابر قواعد مرسوم بین المللی هیچ کشوری و قدرتی نمی تواند نهاد رسمی و نظامی یک کشور را تحریم کند و تعیین و شناسایی گروههای تروریستی هم بر عهده شورای امنیت است نه سایر کشورها.

ایشان در پایان افزود: سپاه حامی مظلومین اسن ،تروریست شما هستید که ظلم می کنید اگر سپاه نبود داعش امان شما را بریده بود اگر سپاه نبود کشورها و شهرهای شما جولان گاه داعشی ها بود شما مدیون سپاه هستید ای نمک نشناسان.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار