امام جمعه زنجان:

سپاه همواره به پاسداری از انقلاب و ولایت پرداخته است

زنجان-آیت الله خاتمی گفت: سپاه پاسداران از ابتدای انقلاب تاکنون به پاسداری از تمامیت ارضی و پاسداری انقلاب و ولایت پرداخته است.
کد خبر: ۹۴۸۴۶۰۷
|
۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۹

سپاه پاسداران همواره به پاسداری از انقلاب و ولایت پرداخته است

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان، آیت‌الله علی خاتمی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه زنجان به فضیلت های ماه مبارک رجب اشاره کرد و گفت: این ایام با سالروز ولادت امام محمدباقر(ع) آغاز می شود.

 

 

 

امام جمعه زنجان با بیان اینکه امام محمد باقر(ع) آغازگر نهضت علمی در جهان اسلام بود، تصریح کرد: اقدامات امام محمد باقر (ع) زمینه‌ساز تشکیل دانشگاه بزرگ اسلام در زمان امام جعفر صادق(ع) بود.

 

 

وی با اشاره به فرارسیدن ایام الله پیروزی انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: 5 بهمن ماه سال 58 اولین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ایران برگزار شد و در 6 بهمن ماه سال 60 نیز کمونیست های ایران منطقه شمال را به عنوان منطقه آزاد خود انتخاب کرده و ادعا داشتند ظرف چند ساعت آمل و سپس سایر نقاط را اشتغال خواهند کرد اما مردم آگاه و همیشه در صحنه که همواره پای انقلاب هستند نقشه شوم آنان را برآب کردند.



خطیب جمعه زنجان با اشاره به اینکه ملت ایران همواره پیرو آرمان های انقلاب بوده و هستند، گفت: اگر پشتیبانی مردم از این انقلاب نبود، نظام جمهوری اسلامی مقتدر و پابرجا نبود.

 

 

وی با یادآوری عملیات طبس و عملیاتی نشدن نقشه های دشمن خاطرنشان کرد: مردم به وعده خداوند ایمان دارد و خداوند همواره در کنار حق قرار دارد و دشمن نیز با این توطئه ها در عرصه های مختلف باید به شکست خود اعتراف کند.



نماینده ولی فقیه اضافه کرد: سپاه پاسداران از ابتدای انقلاب تاکنون به پاسداری از تمامیت ارضی و پاسداری انقلاب و ولایت پرداخته است و دشمن پس از شکست سختی که از مردم خوردند سپاه را در لیست تروریستی قرار دادند.



ارسال نظرات