قرار دادن سپاه در لیست تروریستی، اقدامی از سر انفعال، استیصال و ناامیدی دشمنان است

زنجان-امام جمعه خرمدره گفت: قرار دادن سپاه در لیست تروریستی، اقدامی از سر انفعال، استیصال و ناامیدی دشمنان از اقدامات آشوبگرانه در براندازی و سقوط نظام است که البته این نقشه هم همانند نقشه‌ها و اقدامات دیگر محکوم به شکست است.
کد خبر: ۹۴۸۴۶۰۳
|
۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۸

قرار دادن سپاه در لیست تروریستی، اقدامی از سر انفعال، استیصال و ناامیدی دشمنان است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، حجت الاسلام حسینعلی زاهدی پور در خطبه های امروز نماز جمعه خرمدره با اشاره به اینکه قرار دادن سپاه در لیست تروریستی و تحریم آن، فاقد وجاهت بین‌المللی است، اظهار کرد: طبق قواعد مرسوم بین‌المللی، نهاد نظامی یک کشور هیچگاه تحریم نمی‌شود. همچنین براساس ماده ۳۹ منشور ملل متحد، تعیین و شناسایی گروه‌ها و سازمان‌های تروریستی با شورای امنیت است و اقدامات یکجانبه دولت‌های عضو براساس بند ۷ ماده ۲منشور ملل متحد، مردود و فاقد وجاهت بین‌المللی و غیرالزام‌آور است.

 

امام جمعه خرمدره ادامه داد: قرار دادن سپاه در لیست تروریستی، اقدامی از سر انفعال، استیصال و ناامیدی دشمنان از اقدامات آشوبگرانه در براندازی و سقوط نظام است که البته این نقشه هم همانند نقشه‌ها و اقدامات دیگر محکوم به شکست است.

 

وی با بیان اینکه اروپای امروز با ایرانی مواجه است که از ایران مستعمره در قبل از انقلاب به ایرانی قوی و مستقل تبدیل و بسیاری از معادلات منطقه‌ای را رقم می‌زند، گفت: تحریم سپاه، وحدت و همدلی را در جامعه تقویت کرده و اقدامات دشمنان را خنثی خواهد کرد و اروپا تاوانی سخت در قبال تروریستی خواندن سپاه و تحریم آن داده و هیچ دستاوردی نخواهد داشت.

 

خطیب جمعه خرمدره با اشاره به بهانه‌های حقوق بشری کشورهای غربی و اروپایی، افزود: تلخ‌ترین طنز تاریخ بشریت این است که جنایتکاران جنگی و تولیدکنندگان و به کارگیرندگان سلاح‌های هسته‌ای و شیمیایی با پررویی و بی‌حیایی تمام، خود را مدافعان حقوق بشر معرفی می‌کنند.

 

وی با اشاره به اقدامات مختلف آمریکا و اروپا برای منزوی کردن ایران؛ سران جنایتکار آمریکایی و اروپایی با راهبردهای مختلف در صدد منزوی کردن ایران هستند، تصریح کرد: این پندار باطل از خطای محاسباتی آن‌ها نشأت می‌گیرد؛ از آن جا که نه اسلام، نه انقلاب و نه مردم ایران را نشناخته‌اند و ایران اسلامی با همه افت و خیزها، همانند چهل و سه سال گذشته به حرکت در مسیر عزت و سرافرازی ادامه خواهد داد.

 

حجت الاسلام زاهدی پور با اشاره به قدرت محور مقاومت و نقش ایران خاطرنشان کرد: گزارش اخیر گلوبال فایر پاور نشان می‌دهد که کشورهای عضو محور مقاومت جایگاه بالایی را در فهرست قدرتهای نظامی در منطقه دارند. و همه این‌ها از یک مرکز قدرت نشأت می‌گیرد و آن‌ ایران اسلامی است.

 

به گفته وی، توهین به رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان طراح و پیش‌برنده اصلی محور مقاومت توسط یک نشریه فکاهی بی‌ارزش فرانسوی، برخورد انفعالی و از سر ضعف و زبونی مدعیانی است که به زغم باطل خود در صدد منزوی کردن ایران اسلامی هستند.

 

امام جمعه خرمدره با اشاره به عبرت‌های جاسوسی و اعدام علیرضا اکبری افزود: از وزارت اطلاعات، قوه قضائیه و همه کسانی که در شناسایی، مدیریت و دستگیری تا اعدام این ابرجاسوس تلاش کرده‌اند، تشکر می‌کنیم؛ حقیقتاً این اقدام دشمن را غافلگیر کرد؛ زمانی که از او به عنوان طعمه برای دستیابی به برخی اطلاعات و دادن اطلاعات هدایت شده، استفاده شد.  همچنین همه باید مواظب باشیم که سوابق نگهبان ما نیستند؛ بلکه خودسازی‌، بصیرت‌ و دشمن‌شناسی است که ما را نجات می‌دهند.

 

ارسال نظرات