معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام:

مردمی بودن از ویژگی‌های اصلی دولت است

معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام گفت: مردمی بودن از ویژگی‌های اصلی دولت است و برنامه‌های دولت براساس رضایت مردم پیش می‌رود
کد خبر: ۹۴۸۴۳۸۵
|
۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۳


به گزارش خبرگزاری بسیج ، محمد سبحان حسنی معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام  گفت: در بین مردم بودن از ویژگی‌های اصلی دولت است و مسئولان استان ایلام هم در این راستا حرکت می‌کنند.

وی افزود: درحوادث اخیر با حضور به موقع مسئولان و مردم به خوبی در ایلام مدیریت شد.

حسنی در ادامه گفت: توجه به قانون و اجرای قانون مورد تاکید دولت است و با مختلفان قاطعانه برخورد می‌شود.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام خاطرنشان کرد: شناسایی نیازمندی‌های هر منطقه، آسیب‌های اجتماعی، ارتباط مستمر با معتمدان، مردم، جوانان و نوجوانان جزو اولویت‌هایی است که توسط دستگاه‌های اجرایی در مناطق مختلف استان ایلام پیگیری می‌شود.

وی در ادامه گفت: مشکلات و نیازمندی‌های مردم برای حل آن‌ها باید بررسی شده و بخشداران وظایف ادارات مستقر در سطح بخش‌ها را رصد کنند.

حسنی خاطرنشان کرد: پاسخگویی و ابراز رضایت مردم در سطح ادارات از مهمترین اولویت‌هایی است که توسط دستگاه‌های نظارتی رصد و معیار عملکرد مدیران است.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام تصریح کرد: حل و فصل مشکلات مردم و حل آسیب‌ها جزو شاخص‌های ارزیابی بخشداران است و خروجی همه کار‌ها باید رضایت‌مندی مردم باشد، این مهم جزو اولویت‌های بخشداران باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار