فرمانده سپاه الغدیر استان یزد خبر داد:

۱۸۰ گروه جهادی واکنش سریع آماده برای خدمت رسانی/نخستین افراد کمک رسان بسیجیان هستند

سردار زارع کمالی :با توجه به هشدار هواشناسی و بارندگی در سراسر استان، ۱۸۰ گروه جهادی واکنش سریع از بین ۹۸۰ گروه جهادی استان یزد، جهت خدمت رسانی در بحران آمادگی خود را اعلام کردند.
کد خبر: ۹۴۸۴۱۹۷
|
۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت:باتوجه به هشدار هواشناسی و بارندگی در سراسر استان یزد گروه‌های جهادی واکنش سریع آماده اقدام در شرایط بحرانی احتمالی هستند.

سردار زارع کمالی افزود: بسیج تنها ارگان خدمت رسانی هست که در دورافتاده‌ترین نقاط استان پهناور یزد به طور دائم حضور دارد و در بسیاری از مواقع بحرانی نخستین افراد کمک رسان نیز بسیجیان هستند.

وی در ادامه عنوان کرد: تمام تجهیزات لجستیکی سپاه نیز جهت پشتیبانی از ارگان‌های امداد رسان در مناطق حادثه خیز به صورت آماده باش درآمده اند.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد خاطر نشان کرد: تعدادی از سالن‌های ورزشی متعلق به سپاه و پایگاه‌های مقاومت بسیج که مجهز به سیستم گرمایشی هستند را نیز می‌توانیم جهت کمک رسانی به افراد مانده در راه آماده کنیم.

سردار زارع کمالی افزود: همدلی در دو سیل اخیر استان یزد نشان داد، بسیج و سپاه چه قدرت عظیمی در خدمت رسانی و اقدام به موقع در بحران دارد.


این مقام مسئول در پایان گفت: نمایندگان سپاه الغدیر استان یزد در ستاد مدیریت بحران استانداری نیز جهت هم افزایی بیشتر حضور دارند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار