سردار طهماسبی:

برنامه های دهه فجر با رویکرد نشاط و امید آفرینی برگزار می‌شود

زنجان _ جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت:برنامه های یوم الله دهه فجر با رویکرد نشاط و امید آفرینی برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۴۸۴۱۰۶
|
۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۶

برنامه های دهه فجر با رویکرد نشاط و امید آفرینی برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار بسیج زنجان؛ سردار طهماسبی در جلسه ستاد برگزاری یوم الله دهه فجر که صبح امروز با حضور آیت الله خاتمی، نماینده، ولی فقیه در استان وامام جمعه زنجان، دکتر افشارچی، استاندار زنجان و جمعی از مسئولین استانی در سالن پیامبر اعظم استانداری زنجان برگزار شد، اظهار داشت:از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون مردم عزیز ایران همیشه در صحنه بودند و خوشبختانه تمامی برنامه‌های دهه فجر مردمی برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بر موضوع جهاد تبیین تاکید بسیاری دارند، گفت:برهمین اساس قرارگاه جهاد تبیین با رویکرد نشاط و امید آفرینی تشکیل شده است.

سردار طهماسبی با بیان اینکه امسال ایام یوم الله دهه فجر مصادف با ماه مبارک رجب و ولادت امیرالمومنین علیه السلام و روز پدر است، تصریح کرد:هدف اصلی تبیین دستاورد‌های انقلاب و وحدت در جامعه است.

این مسئول با اشاره به اینکه طرح‌های مختلف اجرا شده در سطح استان زنجان در دهه فجر افتتاح وبه بهره برداری خواهد رسید، عنوان کرد:سعی خواهیم کرد یک روز را به این موضوع اختصاص دهیم.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در پایان با اشاره به برنامه‌های مختلف در دهه فجر، خاطرنشان کرد:برگزاری اردو‌های راهیان پیشرفت در مدارس بویژه بسیج دانش آموزی، بازخوانی سرود‌های دهه فجر و تئاتر، برگزاری راهیان نور دانش آموزی، توزیع کتب در راستای جهاد تبیین برای هادیان سیاسی، برگزاری رزمایش‌های فرهنگی و برنامه ویژه برای پیشکسوتان ازجمله برنامه‌های پیش بینی شده در دهه فجر می‌باشد.

ارسال نظرات