خبرهای داغ:
فرمانده حوزه حضرت فاطمه (س) همدان خبر داد

اهدای ۵ سری سیسمونی به همت حوزه حضرت فاطمه (س) همدان به خانواده‌های نیازمند

همدان- فرمانده حوزه حضرت فاطمه (س) همدان گفت: به همت بسیجیان این حوزه ۵ سری سیسمونی به ارزش ۴۰ میلیون به ۵ خانواده نیازمند اهدا شد.
کد خبر: ۹۴۸۳۸۰۵
|
۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۲

مریم زنگنه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن تبریک هفته زن اظهار کرد: تشویق دیگران به انجام کار خیر یعنی انسان تلاش کند تا مسیر درستی از زندگی را به هم نوع خود نشان دهد.

وی با بیان اینکه همه افراد به انجام کار خیر تمایل دارند، تصریح کرد: پرداختن به کار خیر می‌تواند تاثیرات نشاط آوری بر افراد داشته باشد.

فرمانده حوزه حضرت فاطمه (س) همدان بیان کرد: به همت بسیجیان این حوزه در انجام کار خیر نیز به مناسبت این ایام، ۵ سری سیسمونی به ارزش ۴۰ میلیون به ۵ خانواده نیازمند اهدا شد که در راستای تشویق خانواده‌ها به فرزندآوری صورت گرفت.

وی افزود: به مناسبت روز مادر و ولادت حضرت زهرا (س) نیز بانوی همدانی که به دلیل جرائم غیرعمد در زندان بود با کمک خیرین و بسیجیان آزاد شد.

زنگنه گفت: یکی از کار های بسیار خوب و پسندیده‌ای که باید به آن توجه ویژه و خاصی داشت، آزادی زندانی‌هایی است که جرم آنها به صورت غیر عمد بوده است.

وی عنوان کرد: در انجام کار خیر حد و مرزی وجود ندارد، زمان و مکان هم مشخص نیست و انجام کار خیر برای رسیدن به رضای الهی است و اگر هدف ما از انجام کار خیر غیرالهی باشد، آن کار نتیجه مطلوبی نخواهد داشت .

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار