مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام:

مشکلی در تردد جاده‌ای استان وجود ندارد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام گفت: با توجه به بارش رحمت الهی در ایلام با تلاش شبانه روزی پرسنل راهداری و عوامل امدادی همه محور‌های مواصلاتی ایلام باز و مشکلی در تردد وجود ندارد.
کد خبر: ۹۴۸۳۷۵۷
|
۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۲


به گزارش خبرگزاری بسیج ، سید زاهدین چشمه خاور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام با بیان اینکه عملیات برف‌روبی و نمک‌پاشی برای تردد خودرو‌ها توسط نیرو‌های راهداری در حال انجام است، اظهار داشت: وضعیت ترافیکی هم اکنون در سطح جاده‌های استان عادی و روان است، اما با توجه به بارش باران در اکثر نقاط و بارش برف در محور‌های کوهستانی، چون تونل آزادی و قلاجه می‌طلبد رانندگان با احتیاط رانندگی کنند.

وی از مسافران و رانندگان خواست از سفر‌های غیرضروری در این موقع از سال خودداری کنند و افزود: از رانندگانی که قصد عبور از راه‌های ارتباطی استان را دارند درخواست داریم قبل از سفر نسبت به ایمنی خودرو خود، به خصوص بخاری و برف پاک کن‌ها اطمینان حاصل کرده و باک وسیله نقلیه خود را نیز پر کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام با اشاره به همکاری دستگاه‌های امدادی و مدیران آن‌ها در کنار نیرو‌های راهداری بیان کرد: ۳۲ گروه تیم عملیاتی از راهداری ایلام با تعداد ۲۲۹ دستگاه ماشین آلات در کنار سایر دستگاه‌ها و پلیس راه در اجرای رزمایش ترافیکی زمستانی به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند.

چشمه خاور با بیان اینکه ۱۳ راهدارخانه در استان فعال است، یادآور شد: آماده کردن راهدارخانه ها، تجهیزات و ماشین آلات، نیرو‌ها و مواد و مصالح مصرفی برای انجام عملیات راهداری زمستانی از اهمیت بسیاری برخوردار است، این آماده سازی در قالب تعمیر، راه اندازی ماشین آلات راهداری زمستانی و بهسازی راهدارخانه‌ها صورت گرفته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام ادامه داد: برای جلوگیری از بسته شدن راه‌های روستایی در هنگام بارش نزولات آسمانی با دهیاری‌ها و بخشداری‌های استان هماهنگی‌های لازم به عمل آمده و در صورت بسته شدن این مسیر‌ها از ظرفیت این نهاد‌ها به منظور پاکسازی و برف‌روبی استفاده می‌شود.

وی تصریح کرد: مردم می‌توانند در هنگام سفر‌های زمستانی با شماره گیری ۱۴۱ از اطلاعات راه‌های استان و کشور مطلع شوند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار