نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس:

زیرساخت‌های انتقال آب برای تامین آب شرب در البرز ضعیف است

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس گفت: زیرساخت‌های انتقال آب برای تامین آب شرب مردم حوزه انتخابیه به شدت ضعیف است که این مسائل را به وزارت نیرو منتقل و مکرر از دولت پیگیری کرده‌ایم.  
کد خبر: ۹۴۸۳۵۸۲
|
۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، علی حدادی، نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی در دیدار با معاون وزیر نیرو که به منظور پیگیری و رفع مشکلات آب حوزه انتخابیه صورت گرفت، با اشاره به پیگیری‌های مکرر در خصوص رفع مشکلات کم آبی و فاضلاب شهری گفت: با توجه به افزایش روزافزون جمعیت حوزه انتخابیه، وزارت نیرو باید برای رفع کمبود آب شرب و کشاورزی که در بازدید‌های میدانی نیز مشاهده و به وزارتخانه منتقل شده، اقدامات ویژه‌ای انجام دهد.

زیرساخت‌های انتقال آب برای تامین آب شرب در البرز ضعیف است

وی با اشاره به برگزاری نشست با وزیر نیرو و دستورات صادر شده در این راستا، عنوان کرد: نشستی نیز با معاون وزیر و مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران برگزار شد تا موضوعات مطرح شده، اجرایی شود. با توجه به اهمیت موضوع رفع مشکل کشاورزان و موضوعات حق آبه آن ها نیز پیگیری‌های خوبی صورت گرفته است. زیرساخت‌های انتقال آب برای تامین آب شرب مردم حوزه انتخابیه به شدت ضعیف است که این مسائل و مشکلات را به وزارت نیرو منتقل و مکرر از دولت پیگیری کرده‌ایم.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی در پایان مطرح کرد: در حال حاضر، انتقال آب از سد طالقان برای شهرستان نظرآباد و ساوجبلاغ به سرعت در حال انجام است و با توجه به دستور وزیر نیرو، درخواست کردیم تامین بودجه تکمیل آن نیز به صورت کامل انجام شود.

گفتنی است در این جلسه، پیگیری هایی در مورد تامین اعتبار بودجه ارتقای تصفیه خانه آب شرب شهر جدید مهستان، تامین اعتبار و عملیاتی شدن فاضلاب شهر هشتگرد، تامین اعتبار و عملیاتی شدن فاضلاب شهر نظرآباد، تامین اعتبار و عملیاتی شدن تصفیه خانه فاضلاب شهر چهارباغ ویژه محلات ملک آباد و مهدی آباد نیز صورت گرفت.

همچنین درخواست بازنگری بستر و حریم رودخانه شاهرود در شهرستان طالقان، پیگیری جهت رفع مشکلات حق آبه کشاورزان در حوزه انتخابیه شهرستان ساوجبلاغ نظرآباد و چهارباغ و پیگیری تامین اعتبار تکمیل و نوسازی تجهیزات آب روستایی نیز از دیگر موارد مطرح شده در این نشست بودند. در انتهای این جلسه، مقرر شد کارگروه ویژه ای جهت بررسی وضعیت چاه‌های آب کشاورزی برای تامین آب مورد نیاز باغداران و زراعت در بخش کشاورزی حوزه انتخابیه تشکیل و این مورد، تعیین تکلیف شود.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار